loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 12 نظرات (0)

 شب گذشته پیکارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی هلند انجام شد که ان.ای.سی نایمخن 3 بر صفر مقابل سیتاردها برنده شد.

علیرضا جهانبخش،‌ مهاجم جوان ایرانی دقیقه 76 زننده سومین گل بازی بود. او تا دقیقه 82 در زمین بود که بعد جای خود را به آپیاه سپرد.

 قبل از او سانتوس 34 و لیم‌بومه 73 گل زدند.

نایخمن هم اکنون با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اف.ث. آیندهوون با 47 امتیاز در رده دوم است.

انتهای پیام/دImage result for ‫عکس علی رضا جهانبخش‬‎

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 17و 5 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

خالی بودن ورزشگاه آزادی به چشم می‌آمد، کمتر از هزار تماشاگر در شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و دو فرصت گلزنی در 3 دقیقه اول بازی روی دروازه ملوان خلق کرد و یکبار شوت احمد نورالهی با اختلاف کمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت و فرصت دیگر را رضا خالقی‌فر درون محوطه جریمه از دست داد.

در دقیقه 13 و 14 هم ملوان صاحب دو موقعیت گلزنی شد ضربه سر فرزاد حاتمی را محسن بنگر مدافع پرسپولیس به کرنر فرستاد و شوت پژمان نوری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه شوت مازیار زارع از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را سوشا مکانی به طور ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را پژمان نوری با یک ضربه آرام و فنی تبدیل به گل اول ملوان کرد.

بعد از گل ملوان سرخپوشان تهرانی حملات احساسی زیادی را روی دروازه ملوان انجام دادند.

در دقیقه 25 شوت احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه ملوان با اختلاف از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه 38 شوت خالقی‌فر از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان مهار کرد.

در دقیقه 41 محمدرضا خانزاده به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس خارج شد و حمید علی عسگری جای او را گرفت.

در دقیقه 42 مهاجم ملوان در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی قرار گرفت که او توپ را از بازیکن ملوان گرفت.

درنیمه دوم بازهم پرسپولیس تلاش کرد با حملات احساسی جبران گل خورده را بکند.

در دقیقه 70 امید عالیشاه در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین مساله باعث اعتراض شدید درخشان سرمربی پرسپولیس به داور شد.

در دقیقه 72 شوت عالیشاه را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان دفع کرد و ضربه برگشتی را علیپور به بغل دروازه کوبید.

پرسپولیس احساسی حمله می‌کرد و در ضد حمله ملوان روی دروازه پرسپولیس خطرساز می‌شد.

در دقیقه 87 محسن بنگر در محوطه جریمه ملوان با درواز‌ه‌بان این تیم تک به تک شد که صادقی روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی مرتکب شد و صادقی هم از میدان اخراج شد تا مازیار زارع مجبور شود درون دروازه ملوان قرار بگیرد. فیروز کریمی پیش از این سه تعویضش را انجام داده بود.

ضربه پنالتی را در دقیقه 89 گابریل را مازیار زارع ضربه این بازیکن را مهار کرد! زارع روی فشار حملات بازیکنان پرسپولیس یک واکنش عالی دیگر هم از خود نشان داد.

ملوان امشب دومین برد فصل خود را مقابل پرسپولیس به دست آورد و 15 امتیازی شد ولی از انتهای جدول تکان نخورد. ملوان در نیم فصل اول هم پرسپولیس را شکست داده بود.

پرسپولیس هم با این باخت 22 امتیازی باقی ماند و به رده دهم سقوط کرد. این پنجمین باخت متوالی سرخپوشان در این فصل است. پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ 5 باخت متوالی را تجربه کرده است و اولین مرتبه در زمان سرمربیگری علی دایی در سال 89 بود که سرخپوشان 5 باخت متوالی را تجربه کردند. پرسپولیس که امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد در کانون بحران قرار گرفته است. پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت دیگر نتوانست هیچ تیمی را شکست بدهد.

محسن ترکی داور مسابقه به امید عالیشاه و حمید علی‌عسگر از پرسپولیس و محمد آبشک و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم ملوان:

ایمان صادقی، عزیز معبودی،  محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرید مختاری، حسن جعفری، محمد آبشک( از دقیقه 83 فواد آقایی)، مازیار زارع، محمد نوری، صادق محرمی( از دقیقه 56  رضا اعتمادی)، محسن یوسفی( از دقیقه 72 سعید یوسف‌زاده) و فرزاد حاتمی.

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده( از دقیقه 41حمید علی‌عسگر)، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری( از دقیقه 73 هادی نوروزی)، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر و ژوزه تادو( از دقیقه 57 علی علیپور)

A R A S H بازدید : 42 نظرات (0)

فردا شب (چهارشنبه) دومین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در شرایطی میان بایرن، فاتح فصل گذشته قاره سبز و رئال مادرید، تیم قدرتمند ماتادورها و اروپا انجام می‌شود که 4 هزار تماشاگر طرفدار تیم آلمانی از طریق سفر هوایی و زمینی خود را به پایتخت اسپانیا خواهند رساند.

این گروه که توسط انجمن هواداران تیم سرخ‌پوش سازماندهی شده‌اند، با حمایت و تشویق خود، برای افزایش روحیه مردان پپ گواردیولا سعی و تلاش می‌کنند.

این مصاف ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

A R A S H بازدید : 38 نظرات (0)

هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار پیگیری شد و مالاگا موفق شد در خانه با 2 گل مقابل ویارئال به پیروزی برسد.

سانتا کروز در دقیقه 6 گل زودهنگامی را برای میزبان به ثمر رساند تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مالاگا به پایان برسد.

تنها هشت دقیقه پس از شروع نیمه دوم مالاگا باز هم به گل رسید و این بار سرگی دار در روی پاس آمرابات گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

مالاگا با این پیروزی 41 امتیاز شد و در رده یازدهم قرار گرفت و ویارئال هم 52 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم لیگ 20 تیمی اسپانیا قرار دارد.

A R A S H بازدید : 37 نظرات (0)

مورینیو در این فصل دوباره به چلسی بازگشته؛ خانه‌ای که او خیلی به آن علاقه دارد و باشگاهی که در آن همیشه به او به چشم یک اسطوره نگاه می‌شود. زمانی که وی درهای پشت سرش را بست و به میلان سفر کرد، جای خالی‌اش در استمفوردبریج حس شد. بنرها، شعارها و تی‌شرت‌ها نام وی را فریاد می‌زدند و تصویر وی در زمان بازی‌های چلسی در لندن دیده می‌شد.

آقای خاص هیچ میراثی شبیه به آنچه در لندن باقی گذاشت را در مادرید که با خروج وی از اسپانیا بسیاری به خوشحالی پرداختند، از خود به جای نگذاشت. رکورد وی در رئال مادرید به سه جام در سه فصل رسید.

وی اولین جام را با مادرید با قهرمانی در کوپا‌دل‌ری کسب کرد و سپس عنوان قهرمانی در لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد و آخرین قهرمانی وی در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بود. لیگ قهرمانان فاکتوری به شدت علیه وی بود. او به رئال پیوست تا قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد اما نتوانست.

مورینیو خارج از دنیای فوتبال نیز درگیری‌های زیادی در زمان حضورش در مادرید به وجود آورد؛ چه در میان بازیکنان تیمش و چه خارج از تیم. تیم وی امشب به روی اتلتیکو مادرید شمشیر می‌کشد و شاید به یاد آوردن دعوای وی با بورگوس، مربی دروازه‌بانان اتلتیکو مادرید اهمیت داشته باشد.

این جنجال در رقابت‌های لالیگا در سانتیاگوبرنابئو اتفاق افتاد. مورینیو روی یک ضربه ایستگاهی با عصبانیت اعتراض کرد که افراد زیادی در محوطه فنی زمین اتلتیکو ایستاده‌اند. بورگوس به سمت مورینیو رفت و با اشاره به دعوای آقای خاص با ویلانووا در زمانی که دستیار گواردیولا بود، به او گفت: «من ویلانووا نیستم و سرت را می‌برم.»

چلسی و اتلتیکو امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

A R A S H بازدید : 42 نظرات (0)

 سپ بلاتر تا به حال از کم‌کاری و تعلل کشور برزیل به خاطر عدم آماده‌سازی به موقع امکانات و تاسیسات مربوط به جام جهانی 2014 انتقاد داشت.

مدیر سالخورده سوئیسی روز گذشته همچنین از شرکت‌های آلمانی و فرانسوی که در این پروژه سهیم هستند و باعث تاخیر در تکمیل امکان مربوطه شدند، ایراد گرفت.

وی در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی اظهار داشت: سازماندهی کاری وضعیت بدی دارد. هیچ ارتباطی با بحث فوتبال ندارد. شرکت‌های بزرگ به خصوص از آلمان و فرانسه‌، ‌در این زمینه مقصر و مسئول هستند.

با این اظهارات، مسئول فیفا بدون نام بردن از نام کمپانی خاص، از تعلل یکسری شرکت‌ها در عدم سرویس دهی به موقع ایراد گرفت.

بلاتر در فاصله 52 روز تا پیکارهای برزیل با یادآوری دیر آماده‌شدن ورزشگاه المپیک رم در جام جهانی 1990 افزود: این اتفاق برای اولین بار نیست که می‌افتد و ما مجبور می‌شویم همه چیز را در آخرین روزها آماده کنیم.

A R A S H بازدید : 33 نظرات (0)

 امیررضا خادم معوان وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در برنامه 90 حاضر شد و با عادل فردوسی پور مجری این برنامه در خصوص مشکلات مالی دو تیم استقلال و پرسپولیس به صحبت پرداخت.

او در این برنامه در خصوص موضوعات مختلفی حرف زد و اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان دیگر قصد هیچ هزینه ای برای این دو تیم ندارد. خادم در ابتدای صحبت هایش درباره خصوصی سازی استقلال و پرسولیس گفت: چند سالی هست که بر اساس قانون اصل 44 که در اواخر دهه 80 مصوب شده بحث واگذاری این دو تیم مطرح است و در بودجه سال 92 این مجوز به دولت داده شده تا این اتفاق بیفتد و در بودجه سال 93 دولت به انجام این کار موظف است. با تغییر دولت و وزیر ورزش حالا بحث واگذاری این دو باشگاه در اولویت است و شاید با اتفاقات و بحث هایی که این روزها در این باره مطرح هست هر کس دیگری جای آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان بود از این موضوع صرف نظر می کرد اما ایشان جا نزده و مصمم به انجام این کار است.

وی در مورد این که این نگاه وزارت ورزش فقط در حد شعار است و یا قرار است تبدیل به واقعیت شود ادامه داد: واقعیت این است که حتی در هیات دولت هم درباره بازیکنان و تیم ها با ذکر نام بحث می شود و این نشان از قدمت و شناخته شدن این تیم ها دارد. ضرورت جامعه ما هم داشتن دو تیم قدرتمند و قوی است چون این دو تیم طرفداران زیادی دارند و دولت هم به عنوان نماینده مردم موظف است به قدرت گیری این دو تیم تداوم ببخشد. البته شاهد بوده ایم که تیم های خصوصی بعضا موفق نبوده اند و شاید یکی از دلایل این ناکامی بحث های اقتصادی است که شامل کپی رایت و ... می شود. دولت هم اگر در این شرایط حساسیت ویژه ای دارد برای این است که تجربه های ناموفق گذشته تکرار نشود. باید این دو تیم در ابتدا به بلوغ برسند و سپس وارد بحث خصوصی شدن بشوند. البته دولت کاملا مصر است تا این اتفاق رخ بدهد و امیدوارم که این اتفاق تا پایان سال 93 انجام بشود.

خادم افزود: تا دوشنبه هفته آینده همه چیز درباره این دو تیم مشخص می شود و هیات مدیره جدید این تیم ها معرفی می شوند تا مدیرعامل های جدید هم انتخاب شوند. البته از نظر خودم این موضوع تمام شده است اما فعلا آن را اعلام نمی کنم. ما قصد داریم اسب زین کرده ای را در اختیار هیات مدیره این دو باشگاه قرار دهیم و هیات مدیره قوی اقتصادی را هم انتخاب کنیم تا بستر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس فراهم شود. البته این دو تیم این فصل هم خصوصی نمی شوند. البته فکر می کنم این اتفاق در نیمه دوم امسال رخ بدهد اما این که در لیگ بعدی وجود داشته باشد یا نه مشخص نیست چرا که این موضوع دست وزارت اقتصاد است و دیگر دست وزارت ورزش نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر این که این دو تیم وارد بورس می شوند یا نه اظهار داشت: تصورم این است که استقلال و پرسپولیس می توانند سود ده باشند و دیگر زیان ندهند. البته به صراحت این را می گویم که امکان واگذاری این دو تیم در حال حاضر وجود ندارد و باید در ابتدا بحث مدیریت این دو باشگاه حل شود و با انتخاب اعضای هیات مدیره سعی می کنیم در انتخاب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نقشی نداشته باشیم. درباره انتخاب هیات مدیره هم باید بگویم که امیدوارم اتفاقی که برای این دو تیم می افتد متفاوت با تجریه گذشته باشد.

وی با بیان این که این خصوصی سازی ها صوری نیست ادامه داد: نکته اصلی که باید درباره این دو باشگاه رعایت شود این است که استقلال و پرسپولیس تیم های با قدمتی هستند که طرفداران میلیونی هم دارند اما با این که سرمایه ملی ما به حساب می آیند این انگ دولتی بودن به آن ها وجود دارد در حالی که از دولت کمکی نمی گیرند اما تیم های به ظاهر خصوصی از کمک های غیر مستقیم دولت نفع می برند. بحث ما درباره رقم قراردادها و نوع بستن آن ها فقط مختص به استقلال و پرسپولیس نیست و با همراهی سازمان لیگ به سایر تیم ها هم ورود کرده ایم. باید کارها با هم جلو برود تا ببینیم چه پیش می آید.

خادم درباره صحبت های فردوسی پور مبنی بر این که علی پروین در آستانه امضای قراردادی برای یک سال با مبلغ 12 میلیاردتومان بود پس چرا اجازه این کار را به ندادید تصریح کرد: علی پروین از بزرگان فوتبال و ورزش ماست که احترامش هم بر همه ما واجب است اما در مدیریت موضوعات دیگری هم باید لحاظ شود. ما مکلف هستیم تا سال 1393 استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنیم. از یک طرف مدیرعامل آن بانک می گوید زیر 4 سال قرارداد نمی بندد اما قانون می گوید بیشتر از یک سال نمی توان قرارداد در این زمینه امضا کرد. درباره مبلغ قرارداد باید بگویم در نگاه اول مبلغ 12 میلیارد برای روی پیراهن خوب است اما آن ها شرایط دیگری هم مد نظرشان بود به طوری که هر شعبه ای از این بانک قرار بود افتتاح شود باید تعدادی از عوامل بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم آنجا حضور پیدا می کردند. هر چند که همه امکانات تبلیغاتی فقط روی پیراهن نیست اما در هر حالت نمی شد قرارداد یکساله بست.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال فردوسی پور که برای یک سال آیا بخش خصوصی هزینه می کند یا نه گفت: به هر حال این محدودیتی است که وجود دارد قانون هم اجازه یک سال را به ما می دهد. باید برای این یکسال دنبال اسپانسری باشیم که با این شرایط کنار بیاید و برای یکسال پول بدهد چون اگر این اتفاق نیفتد دیگر وزارت ورزش و جوانان راهکاری در این باره ندارد.

خادم در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر رقمی که ما به آن دست پیدا کرده ایم 70 میلیارد تومان است که شاید این رقم بالاتر هم برود. به هر حال باید درآمد های و هزینه های غیر شفاف هم مشخص شوند تا بتوان رقم صحیح را اعلام کرد. شاید هم این رقم پایین تر بیاید. در نهایت هر چه به دست امد باید در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که از این میزان بدهی سهم مدیرعامل قبلی چقدر بوده است به مجری برنامه 90 گفت: حدود 20 میلیارد تومان این بدهی برای مدیران گذشته است و حدود 50 میلیارد تومان هم برای مدیریت سابق این تیم است.حسابرسان ما در باشگاه پرسپولیس این مبلغ را محاسبه کرده اند. البته من نمی توانم پاسخگوی مدیریت زمان او باشم اما دستگاه های نظارتی موظف هستند که این مسائل را بررسی کنند و مشخص شود در این زمینه مردم چه پاسخ هایی را خواهند گرفت. ما البته در وزارت ورزش کارهایی کرده ایم که تا قطعی نشود آن ها را مطرح نمی کنیم. همانند موضوع کمک 2 میلیاردی به پرسپولیس که در لحظات آخر با این که اسپانسری هم برای سرخپوشان پیدا کردیم گل به خودی خوردیم و شرایط این گونه شد.

پیشکسوت کشتی کشورمان که این روزها معاون وزیر ورزش در زمینه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس شده ادامه داد: طبق محاسبات ما استقلال 45 و پرسپولیس 70 میلیارد تومان بدهی دارند که از هفته آینده هم به بحث استقلال ورود می کنیم.

وی افزود: فشار روی دولت در زمینه اقتصادی وجود دارد که باید تحریم ها و اقتصاد مقاومتی را هم به ان اضافه کرد و ورزش هم در این زمینه باید ورود کند و از سال جدید دیگر وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس کمک نمی کند. کل بودجه ما در سال 93 برای ورزش 150 میلیارد تومان است که 50 فدراسیون المپیکی و 2500 هیات شهرستانی داریم که سال قبل به هر کدام از این هیات ها فقط 100 هزار تومان رسیده است. فوتبال باید خودش مولد باشد و راهی که فوتبال در آن قدم بر می دارد با ادامه این شرایط رو به نابودی رفتن است. ما قصد داریم کاری که برای استقلال و پرسپولیس کردیم را با کمک سازمان لیگ برای سایر تیم ها هم انجام دهیم.

A R A S H بازدید : 37 نظرات (0)

 در مورد دیدار تیمش مقابل الفتح عربستان گفت: حریفمان با توجه به اینکه از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته انگیزه خاصی برای این مسابقه ندارد. ما برای کسب امتیاز و اینکه صعود با اقتداری داشته باشیم به عربستان سفر کردیم. می‌خواهیم مایه سرافرازی ایران و فوتبال خوزستان باشیم. امیدواریم مقابل الفتح عربستان به پیروزی برسیم و سپس با کمال آرامش راهی زیارت خانه خدا شویم.

وی در مورد دیدار رفت و اینکه توانستند به راحتی الفتح را شکست دهند، اظهار داشت: این تیم را راحت شکست ندادیم و آنها موقعیت‌هایی داشتند اما در دیدار فردا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم. با توجه به اینکه الفتح شانسی برای صعود ندارد با کمال آرامش پا به زمین مسابقه می‌گذارد. باید هوشیار باشیم تا با دست کم گرفتن حریفمان نتیجه را از دست ندهیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد غیبت 3 بازیکن ملی‌پوش تیمش خاطر نشان کرد: خدا را شکر امسال 2 تیم کامل داشتیم و هر بازیکنی که در هر شرایطی نتوانست برای تیم به میدان برود نفرات جایگزین به خوبی جای او را پر کردند. در مسابقه قبلی نیز 3 بازیکن را در اختیار تیم ملی گذاشتیم اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت آنها برای ما به میدان بروند. شرایط به نحوی شد که این نفرات در این مسابقه به اردوی تیم ملی رفتند و امیدوارم با برنامه‌ای که کادر فنی در نظر می‌گیرد بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 4,286