loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 18 نظرات (2)

 شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. رئال پس از حذف بایرن و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تیمی با روحیه است ولی بارسا پس از حذف شدن توسط یوونتوس، از شرایط ذهنی مناسبی برخوردار نیست.

 

 

 

 

 

زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« به اینگونه بازی های مهم عادت داریم. این هم یک بازی حساس دیگر برای ما محسوب می شود. خیلی از بازیکنان خسته هستند ولی در عوض، انگیزه و شوق فراوانی برای حضور در این مسابقه و ادامه روند پیروزی های مان دارند.

طبیعی است که روی هر دو تیم فشار زیادی باشد. فردا ما و هواداران باید بی نقص و کامل عمل کنیم. در ال کلاسیکو باید 100 درصد توان تان را برای پیروزی بگذارید. فشاری که روی ماست، فشاری منفی نیست و برعکس، به ما انگیزه می دهد.

به خودمان و کاری که تاکنون انجام داده و خواهیم داد، ایمان داریم. در زمین خودمان بازی داریم و به کمک هواداران فقط روی پیروزی تمرکز کرده ایم. تحت هیچ شرایطی هم در باد پیروزی بر بایرن مونیخ نخوابیده ایم.»

 

پیروزی در ال کلاسیکو=قهرمانی:« به هیچ عنوان چنین نیست. برد در ال کلاسیکو به معنای هیچ چیز نیست چون 6 بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت که همگی بازی های دشواری هستند.»

 

 

 

 

گرت بیل:« او امروز به خوبی تمرین کرد و فردا با ما خواهد بود. اینکه از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.»

 

رئال، شانس اول برد:« این بازی 50-50 است و حتی اگر در رسانه ها ما شانس اول برد معرفی شده ایم، خودم چنین اعتقادی ندارم با این حال باید بگویم که بدون شک فردا برای کسب پیروزی پای به میدان خواهیم گذاشت.»

 

اولین تجربه مربیگری ال کلاسیکو در برنابئو:« این بازی همیشه یک بازی خاص است مثل دربی و با دیگر بازی ها متفاوت است ولی ما مثل همیشه برای سه امتیاز وارد زمین می شویم. وقتی داور سوت آغاز را بزند، همه پیش داوری ها فراموش شده و یک چالش جدید شروع می شود.»

 

مارسلو:« او یک بازیکن کامل است و در زمین به همه بازیکنان انرژی مثبت می دهد. از لحاظ شخصیتی نیز نمره او 20 است. حضور مارسلو در تیم یک غنیمت است و با شوخی های خودش، همیشه فضای رختکن را شاد نگاه می دارد.»

 

 

 

 

نیمار:« نمی دانم و برایم مهم نیست که محرومیت او بخشیده خواهد شد یا خیر. در مورد منصفانه بودن محرومیتش نیز چیزی برای گفتن ندارم.»

 

حذف بارسا از لیگ قهرمانان:« بعید می دانم این مساله روی بازیکنان بارسا تاثیری گذاشته باشد.

اگر به این فکر کنیم که روحیه بارسا پایین است، اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. بارسا یک تیم بسیار خوب است و در هر لحظه می تواند ما را با دردسر مواجه کند. آنها تا به اینجا ثابت کرده اند که چه تیم با کیفیتی هستند.

 

فکر هم نمی کنم بارسلونا تحت تاثیر جو برنابئو قرار بگیرد چون بازیکنانی حرفه ای دارد. ما باید بازی خودمان را انجام داده و به هیچ وجه فریب این بارسلونا را نخوریم.»

A R A S H بازدید : 12 نظرات (0)

 تمام جملات این یادداشت در تمجید از کریستیانو رونالدو و دستاوردهای درخشان او در رئال مادرید نوشته شده است.

 

رونالدو در ترکیب کهکشانی ها تا به حال موفق به زدن 395 گل شده و 2 لیگ قهرمانان نیز در زمان حضور او به کلکسیون افتخارات رئال اضافه شده است. اما در دیدار سه شنبه شب برابر بایرن در لیگ قهرمانان، در استادیوم برنابئو سوت هایی از سوی تماشاگران بر علیه او زده شد.

 

ممکن است کسانی که این دیدار را از طریق تلویزیون تماشا کردند و یا حتی حاضران در استادیوم نیز این سوت ها را نشنیده باشند. اما در دیداری که در نهایت با هت تریک ستاره پرتغالی به سود قوهای سپید تمام شد، رونالدو بعد از گلزنی به تماشاگران علامت سکوت را نشان داد و در پایان بازی در این خصوص گفت: "من هرگز از آنها نخواستم سکوت کنند بلکه خواستم علیه من سوت نزنند زیرا من همیشه بیشترین تلاش خود را برای موفقیت رئال انجام می دهم و حتی اگر موفق به گلزنی نشوم، تلاش می کنم تا به تیمم کمک کنم."

 

 

 

 

اگرچه با بررسی آمار و ارقام رونالدو در می یابیم که سوت زدن برای او خارج از دایره منطق است اما استدلال آن دسته از تماشاگران رئال مادرید در جریان دیدار برابر بایرن این بود که رونالدو در این دیدار نمایش خوبی نداشته و در آن دقایق دیدار رئال مادرید در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشته است.

 

در آن دقایق، ستاره شماره 7 اگرچه موقعیت خوبی برای ارسال پاس به بنزما داشت، اما در نهایت خودش اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او توسط نویر دفع نشد. تا دقیقه 76، رونالدو نمایش خوبی در میدان نداشت اما در نهایت کهکشانی ها با هت تریک او و رسیدن به گل شماره 100، راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

 

علیرغم به ثمر رساندن 31 گل تا این مقطع از فصل و ثبت آماری فوق العاده بعد از شروع سال جدید، رونالدو در نیمه اول فصل نمایشی به مانند همیشه ارائه نمی داد.

 

 

 

 

فصل گذشته که رونالدو موفق به کسب دومین قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان شد و در نهایت برای چهارمین بار عنوان مرد سال را از آن خود کرد را باید بهترین سال CR7 نامید.

 

سبک بازی او در حال تکامل است و رونالدو حالا بیشتر تبدیل به یک مهاجم شماره 9 شده است. شاید حالا بتوان رونالدو را بهترین شماره 9 دانست و خود وی نیز بعد از دیدار رفت برابر بایرن تاکید کرد که آیا کسی به توانایی های او شک دارد؟

 

البته سوت های اعتراضی مختص به همه هواداران رئال نبود و اکثریت حاضر در برنابئو همیشه او را تشویق می کنند اما شاید طبیعت انسانی حکم می کند که ستاره ای مانند رونالدو از اعتراض این عده معدود نیز شگفت زده شود.

 

 

 

 

هواداران قوهای سپید همیشه به شدت از رونالدو حمایت کرده اند و حتی آنها در تابستان به خاطر ستاره شماره 7 خود علاقمند بودند پرتغال فاتح یورو 2016 شود.

 

زمانی که رونالدو فاتح توپ طلا شد جشنی بزرگ در برنابئو برای او برپا شد و همه مدیران و هم تیمی های او در رئال، در جدال با لیونل مسی او را بهترین بازیکن دنیای فوتبال می دانند اما برابر بایرن، عده ای همچنان رونالدو را هو می کردند.

 

زمانی که ستاره ای مانند رونالدو که سالهاست همراه با مسی، همه جوایز را تحت سلطه خود در آورده اند و در تیمی مانند رئال مادرید بازی می کند، هواداران خواهان پیروزی های بیشتری هستند.

 

انتظارات در برنابئو کاملا مشخص است؛ زمانی که در تیمی مانند رئال مادرید بازی می کنید باید بهترین باشید و فراموش نکنیم که در این استادیوم، برای ستارگانی چون گرت بیل و قبل از او حتی زین الدین زیدان و آلفردو دی استفانو نیز سوت هایی به نشانه اعتراض شنیده شده است.

 

 

 

 

انگار در برنابئو، عده ای همیشه ناراضی هستند و عناوین بیشتری را می خواهند. خصوصا زمانیکه که ستاره ای مانند رونالدو در این تیم بازی می کند. طی 8 فصل اخیر، لوس بلانکوس تنها یک بار فاتح لالیگا شده است و اگرچه آنها طی همین 3 سال 2 بار لیگ قهرمانان را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده و در راه کسب یک قهرمانی دیگر نیز هستند، اما شاید ناکامی های داخلی دلیلی برای سوت زدن علیه رونالدو باشد.

 

رفتار رونالدو این پیغام را به هواداران رئال داد که اگر هر کسی جای او بود چه می کرد؟ با بررسی عملکرد او این سوال به وجود می آید که آیا رونالدو به اندازه کافی مورد قدردانی قرار گرفته است؟

 

آیا ستاره ای که بیش از همه بازیکنان تاریخ رئال مادرید برای این تیم گلزنی کرده است نباید از سوی همه طرفداران مورد محبت و قدردانی قرار بگیرد؟ کریستیانو انسانی احساساتی است اما آیا دیگران اینگونه نیستند یا در نهایت این گونه اعتراضات چه تاثیر مثبتی دارد؟

 

 

 

 

شاید خارج از اسپانیا، در مورد اهمیت این دسته از اعتراضات اغراق شود اما در این کشور و خصوصا در مورد برنابئو، این اتفاق ممکن است در مورد بهترین بازیکنان جهان نیز رخ بدهد زیرا اساسا این حرکت یکی از اتفاقاتی است که به کرات در استادیوم اختصاصی کهکشانی ها رخ می دهد.

 

معمولا بازیکنانی که این اتفاق را تجربه می کنند، سعی می کنند با مماشات از آن عبور کنند اما آیا واقعا چنین اتفاقاتی باید در مورد بهترین بازیکنان جهان رخ دهد؟ آیا نباید ان رفتار از سوی هواداران رئال مورد چالش قرار بگیرد؟

 

فراتر از این مسائل و با گذشتن از این سوال که این اعتراضات منصفانه است یا خیر، آیا رخ دادن چنین اتفاقی در مورد بازیکنی که کهکشانی ها به او تکیه کرده اند مضحک نیست؟ آیا وظیفه هواداران تنها حمایت نیست و اعتراض به خودساخته ترین فوتبالیست نسل حاضر و زدن اتهام "عدم تعهد" به او منطقی است؟

 

 

 

 

در مصاحبه بعد از بازی رونالدو مشخص بود که او از این دسته رفتارها آسیب دیده است. CR7 گفت: "من فقط از آنها خواستم که دیگر سوت نزنند زیرا من در تمامی بازی ها همه توان خود را در زمین ارائه می دهم."

 

 

اما در نهایت، عملکرد رونالدو مهم ترین پاسخ به رفتار هواداران رئال مادرید است. اتفاقی که در دیدار سه شنبه رخ داد این بود؛  هواداران به نشانه اعتراض به عملکرد ستاره پرتغالی خود سوت کشیدند و در نهایت با هت تریک خود او به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند.

A R A S H بازدید : 17 نظرات (0)

همه چیز از دقیقه 60 بازی با مالاگا شروع شد؛ وقتی نیمار با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و هنگام خروج از زمین نیز برای داور چهارم به تمسخر دست زد. این حرکت او در گزارش داوری بازی قید و به همین دلیل نیمار سه جلسه از همراهی بارسلونا محروم شد.

به این ترتیب نیمار علاوه بر غیبت در دیدار با سوسیداد، بازی فردا برابر رئال و هفته بعد مقابل اوساسونا را نیز از دست داده است.

 

بارسلونا به این حکم محرومیت سه جلسه ای نیمار ادعا فرجام خواهی داد که در دادگاه استیناف لالیگا رد شد و قرار شده بود که پرونده نیمار در دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

 

 

 

 

وکلای بارسلونا ساعت 16 روز گذشته یعنی در آخرین دقایق به دادگاه CAS ادعای فرجام خواهی دادند در حالی که نشست اعضای آن به اتمام رسیده بود. هدف بارسلونا این بود که با عدم تشکیل جلسه دادگاه و با استفاده از قانونی جدید، بتوانند محرومیت نیمار را دو هفته به حالت تعلیق در بیاورند تا او فردا در ال کلاسیکو به میدان برود؛ اما امروز صبح اعلام شد که دادگاه CAS به دلیل اهمیت موضوع، ساعت 14.30 جلسه ای فوری ترتیب خواهد داد؛ هرچند که آ.اس دقایقی پیش به نقل از انریکه آرنالدو، رئیس دادگاه، اعلام کرد که این جلسه برگزار نشده؛ چرا که دو عضو اصلی دادگاه به دلیل مشغله غیبت داشتند.

 

 

 

 

به این ترتیب انریکه حالا می تواند در اقدامی ریسکی، نیمار را فردا برابر رئال به میدان بفرستد ولی بدون شک رئال با توسل به حکم دادگاه استیناف، به این مساله اعتراض خواهد کرد که در این صورت نتیجه بازی می تواند 3-0 به سود رئال شود.

مارکا، دیگر رسانه معتبر اسپانیا در عوض هرگونه تعلیق حکم نیمار را منتفی دانسته و محرومیت او را قطعی عنوان کرده است.

 

 

در هر صورت باید همچنان منتظر دادگاه CAS ماند چرا که تا ساعاتی پیش از شروع بازی نیز می تواند جلسه رسیدگی به پرونده محرومیت نیمار مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی اعلام شود.

A R A S H بازدید : 13 نظرات (0)

بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا سران باشگاه لاتزیو در حال مذاکره با چزاره پراندلی سرمربی سابق ایتالیا هستند.

روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا خبر داد: مسئولان باشگاه لاتزیو می‌خواهند چزاره پراندلی را برای فصل آینده بیاورند. توافقات اولیه بین طرفین انجام شده است. انتظار می‌رود در چند روز آینده قطعی شود.

خبرگزاری فارس: پراندلی در یک قدمی لاتزیو

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

این مدافع با تجربه و ملی‌پوش در دیدار چهارشنبه با سویا از ناحیه ران دچار آسیب‌د‌یدگی نسبتا جدی شد.

براساس اعلام امروز (جمعه) باشگاه کهکشانی‌ اسپانیا، این مدافع 28 ساله به مدت 5 هفته امکان حضور نخواهد داشت.

به این ترتیب وی بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  با شالکه آلمان را از دست خواهد داد و همچنین نخواهد توانست در دربی مادریدی‌ها در ابتدای هفته آینده حاضر شود.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

در ادامه هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر امشب ام صلال با درخشش بازیکن ایرانی خود یعنی پژمان منتظری 5 بر صفر الشمال را شکست داد.

منتظری در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست گل دوم ام صلال را نیز به ثمر برساند.

در دیگر دیدار این هفته لخویا، حریف آسیایی پرسپولیس در دیدار مقابل الغرافه 3 بر 2 به برتری رسید.

A R A S H بازدید : 4 نظرات (0)

شب گذشته پیکارهای هفته بیستم لیگ دسته اول باشگاهی آلمان با یک دیدار آغاز شد.

در ورزشگاه گلزن ‌کرشن شالکه به استقبال از بورسیامونشن‌گلادباخ، رقیب دیرینه‌اش رفت که با گلی زودهنگام برنده شد. ترانکیلو بارنتا دقیقه 10 برای تیم تحت امر روبرتو دی‌ماتئو گل زد تا هر 3 امتیاز بازی به حساب میزبان واریز شود.

از این بازی که قضاوتش برعهده ولفگانگ اشتارک بود، در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا 61973 نفر دیدن کردند.

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد و دپورتیوو لاکرونیا از ساعت 23 و 15 دقیقه در خانه میزبان ایبار بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. ایبار نیز با 27 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

لوکاس پرز در دقیقه 52 اولین گل بازی را به ثمر ر

هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد و دپورتیوو لاکرونیا از ساعت 23 و 15 دقیقه در خانه میزبان ایبار بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. ایبار نیز با 27 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

لوکاس پرز در دقیقه 52 اولین گل بازی را به ثمر رساند و ایوان کاوالیرو نیز در دقیقه 70 اختلاف را به دو گل رساند.

ساند و ایوان کاوالیرو نیز در دقیقه 70 اختلاف را به دو گل رساند.

A R A S H بازدید : 5 نظرات (0)

رقابت‌های این هفته لوشامپیونه شب گذشته با یک دیدار در ورزشگاه ژفری گیشار به داوری اولیور توای آغاز شد. در این مصاف که 31974 تماشاگر داشت، سن‌آتین مقابل لن به تساوی 3 بر 3 رسید.

ان‌گومو 18، مولو 57 و اردینگ 83 برای سن‌آتین، توزگر 60، 69(پنالتی) و گاواریا 77 برای لن گلزنی کردند.

سن‌آتین با 41 امتیاز بعد از المپیک لیون (49 امتیاز)، المپیک مارسی (47 امتیاز) و پاری‌سن‌ژرمن (47 امتیاز) در رده چهارم ایستاد.

لن نیز با 22 امتیاز در رده نوزدهم جدول به سر می‌برد.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 پپ گواردیولا 44 ساله روز گذشته به خاطر خشم و عصبانیتش به هنگام بازی با تیم شالکه و برخورد نامناسب با کمک داور، عذرخواهی کرد.

او قول داد در آینده رفتار بهتری داشته باشد و با داوران مشاجره نکند.

گواردیولا اظهار داشت: متاسفم. می‌دانم رفتارم صحیح نبود. امیدوارم دیگر تکرار نشود. اینجا در آلمان قوانین برای همه یکسان است. من کاتالانی هستم. گاهی اوقات بیش از حد احساساتی می‌شوم.

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

 کارل هاینس رومینیگه برخلاف گذشته دیگر قصد ندارد در مورد تیم رقیبش یعنی دورتموند اظهار نظر کند که مدیرانش عصبی و ناراحت شوند.

بعد از آنکه وی در گذشته چندین مرتبه در مورد رقیب زردپوش اظهار نظر کرد و این موضوع باعث ناخرسندی شدید مدیران بورسیا، به خصوص هانس یواخیم واتسکه،‌ مدیرش شد، دیگر قصد ندارد اظهار نظر کند.

وی روز گذشته وقتی با سئوال خبرنگاران مواجه و از او در مورد وضعیت بحرانی دورتموندی‌ها سئوال شد، اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم در مورد وضعیت بورسیادورتموند حرف بزنم. دورتموند باید موضوعاتی که به خودش ربط دارد، را توسط خود حل کند. حرف‌های من باعث عصبانیت‌شان می‌شود. من هم نمی‌خواهم جزو کسانی باشم که باعث ناراحتی‌شان می‌شود.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 لوئیس سابالزا بعد از آنکه اظهارات روز گذشته کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و عضو با سابقه باشگاهش، انتقاد زیادی علیه اوساسونایی‌ها کرد، عکس العمل نشان داد.

وی ابتدا در مورد بحث عدم همراهی اوساسونا برای گرفتن ویزای فرزند بازیکن با تجربه ایرانی گفت: نکونام هیچگاه در برخوردهایش بیان نکرده با چنین مشکلی مواجه است. با خود وی نیز صحبتی نداشتم. فقط یکبار به او خوشامد‌گویی گفتم. از این جهت نمی توانم بگویم آیا اوساسونا در مورد پسرش هیچ کاری نکرده است.به هرحال خودش باید این موضوع را اطلاع می‌داد.

 

این مقام در مورد موضوعی که کاپیتان تیم ملی ایران پیش کشیده و بحث ترک اوساسونا در صورت عدم تمایل باشگاه اسپانیایی مطرح کرده بود، نیز عنوان کرد: چیزی به اسم فسخ در قرارداد او وجود ندارد. قرارداد باشگاه با او کاملا روشن است.

 

این مقام همچنین عنوان کرد: اوساسونا در این قرارداد رقم مالیات خود را از روی دستمزد وی محاسبه کرده است. نکونام سندی را به اسم قرارداد امضا کرده که رقمی را که توسط اداره مالیات توقیف شده ، را بابت مالیاتش پرداخت کند. او باید در ژانویه 40 درصد از مبلغ کل مالیاتش را پرداخت می ‌کرده و 60 درصد دیگر را نیز در ماه اکتبر واریز کند. البته در ژانویه امکان پرداخت حقوق وی را ما نداشتیم. از این موضوع نیز اطلاع داشتیم اوساسونا باید بدهی بازیکنش را پرداخت می‌کرد. ولی نتوانستیم جلوی توقیف حساب بانکی‌اش را نزد اداره مالیات بگیریم. چون خودش را متعهد به پرداخت کرده بود.

 

وی همچنین در پایان اظهار داشت:  هیچ شکایتی علیه بازیکن ایرانی ندارد.

سابالزا گفت: اوساسونا از دست او عصبانی نیست.از نظر ما بی‌شک او بازیکن باارزش و جالب است. البته در چارچوب امکانات مان عمل کردیم. اگر او از دست اوساسونا عصبی و ناراحت است،‌این دیگر مربوط به خودش است. اما وقتی نه ما و نه او دنبال دعوا نیستیم، چون این وضعیت را نمی‌خواهیم  و خود من هم از این وضعیت خوشم نمی‌آید.

A R A S H بازدید : 2 نظرات (0)

در پایان لیگ ستارگان قطر ابتدا العربی 90 دقیقه اشکان دژاگه را در ترکیب خود داشت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. در این بازی دژاگه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر دیدار این هفته الشحانیه در حضور بازیکنان ایرانی خود یعنی مسعود شجاعی و مهرداد پولادی با نتیجه پر گل 4 بر صفر از الخراتیات شکست خورد. در این مسابقه نیز پولادی و شجاعی 90 دقیقه تیم خود را همراهی کردند.

A R A S H بازدید : 12 نظرات (0)

 شب گذشته پیکارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی هلند انجام شد که ان.ای.سی نایمخن 3 بر صفر مقابل سیتاردها برنده شد.

علیرضا جهانبخش،‌ مهاجم جوان ایرانی دقیقه 76 زننده سومین گل بازی بود. او تا دقیقه 82 در زمین بود که بعد جای خود را به آپیاه سپرد.

 قبل از او سانتوس 34 و لیم‌بومه 73 گل زدند.

نایخمن هم اکنون با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اف.ث. آیندهوون با 47 امتیاز در رده دوم است.

انتهای پیام/دImage result for ‫عکس علی رضا جهانبخش‬‎

A R A S H بازدید : 42 نظرات (0)

فردا شب (چهارشنبه) دومین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در شرایطی میان بایرن، فاتح فصل گذشته قاره سبز و رئال مادرید، تیم قدرتمند ماتادورها و اروپا انجام می‌شود که 4 هزار تماشاگر طرفدار تیم آلمانی از طریق سفر هوایی و زمینی خود را به پایتخت اسپانیا خواهند رساند.

این گروه که توسط انجمن هواداران تیم سرخ‌پوش سازماندهی شده‌اند، با حمایت و تشویق خود، برای افزایش روحیه مردان پپ گواردیولا سعی و تلاش می‌کنند.

این مصاف ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

A R A S H بازدید : 38 نظرات (0)

هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار پیگیری شد و مالاگا موفق شد در خانه با 2 گل مقابل ویارئال به پیروزی برسد.

سانتا کروز در دقیقه 6 گل زودهنگامی را برای میزبان به ثمر رساند تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مالاگا به پایان برسد.

تنها هشت دقیقه پس از شروع نیمه دوم مالاگا باز هم به گل رسید و این بار سرگی دار در روی پاس آمرابات گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

مالاگا با این پیروزی 41 امتیاز شد و در رده یازدهم قرار گرفت و ویارئال هم 52 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم لیگ 20 تیمی اسپانیا قرار دارد.

A R A S H بازدید : 37 نظرات (0)

مورینیو در این فصل دوباره به چلسی بازگشته؛ خانه‌ای که او خیلی به آن علاقه دارد و باشگاهی که در آن همیشه به او به چشم یک اسطوره نگاه می‌شود. زمانی که وی درهای پشت سرش را بست و به میلان سفر کرد، جای خالی‌اش در استمفوردبریج حس شد. بنرها، شعارها و تی‌شرت‌ها نام وی را فریاد می‌زدند و تصویر وی در زمان بازی‌های چلسی در لندن دیده می‌شد.

آقای خاص هیچ میراثی شبیه به آنچه در لندن باقی گذاشت را در مادرید که با خروج وی از اسپانیا بسیاری به خوشحالی پرداختند، از خود به جای نگذاشت. رکورد وی در رئال مادرید به سه جام در سه فصل رسید.

وی اولین جام را با مادرید با قهرمانی در کوپا‌دل‌ری کسب کرد و سپس عنوان قهرمانی در لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد و آخرین قهرمانی وی در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بود. لیگ قهرمانان فاکتوری به شدت علیه وی بود. او به رئال پیوست تا قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد اما نتوانست.

مورینیو خارج از دنیای فوتبال نیز درگیری‌های زیادی در زمان حضورش در مادرید به وجود آورد؛ چه در میان بازیکنان تیمش و چه خارج از تیم. تیم وی امشب به روی اتلتیکو مادرید شمشیر می‌کشد و شاید به یاد آوردن دعوای وی با بورگوس، مربی دروازه‌بانان اتلتیکو مادرید اهمیت داشته باشد.

این جنجال در رقابت‌های لالیگا در سانتیاگوبرنابئو اتفاق افتاد. مورینیو روی یک ضربه ایستگاهی با عصبانیت اعتراض کرد که افراد زیادی در محوطه فنی زمین اتلتیکو ایستاده‌اند. بورگوس به سمت مورینیو رفت و با اشاره به دعوای آقای خاص با ویلانووا در زمانی که دستیار گواردیولا بود، به او گفت: «من ویلانووا نیستم و سرت را می‌برم.»

چلسی و اتلتیکو امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

A R A S H بازدید : 42 نظرات (0)

 سپ بلاتر تا به حال از کم‌کاری و تعلل کشور برزیل به خاطر عدم آماده‌سازی به موقع امکانات و تاسیسات مربوط به جام جهانی 2014 انتقاد داشت.

مدیر سالخورده سوئیسی روز گذشته همچنین از شرکت‌های آلمانی و فرانسوی که در این پروژه سهیم هستند و باعث تاخیر در تکمیل امکان مربوطه شدند، ایراد گرفت.

وی در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی اظهار داشت: سازماندهی کاری وضعیت بدی دارد. هیچ ارتباطی با بحث فوتبال ندارد. شرکت‌های بزرگ به خصوص از آلمان و فرانسه‌، ‌در این زمینه مقصر و مسئول هستند.

با این اظهارات، مسئول فیفا بدون نام بردن از نام کمپانی خاص، از تعلل یکسری شرکت‌ها در عدم سرویس دهی به موقع ایراد گرفت.

بلاتر در فاصله 52 روز تا پیکارهای برزیل با یادآوری دیر آماده‌شدن ورزشگاه المپیک رم در جام جهانی 1990 افزود: این اتفاق برای اولین بار نیست که می‌افتد و ما مجبور می‌شویم همه چیز را در آخرین روزها آماده کنیم.

A R A S H بازدید : 37 نظرات (0)

سایت شهر گیلزن‌کرشن به مناسبت بازی فرداشب شالکه و اینتراخت برانشوایگ در هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا از دنیل داوری به نیکی یاد کرده است.

این رسانه‌ اینترنتی به مناسبت میزبانی تیم شهر (شالکه) مقابل برانشوایگی‌ها عنوان کرد گلر 26 ساله در کنار ارمین بیکاچیچ و دومی کومبلا،‌ 3 بازیکن برتر برانشوایگ در فصل جاری بوده‌اند.

A R A S H بازدید : 29 نظرات (0)

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا عصر امروز در شهر نیون سوئیس و پس از قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و هشت تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

نتایج قرعه به شرح زیر است و تیم‌ها در روز 14 فروردین در بازی رفت به مصاف هم می‌روند و هر چهار بازی برگشت نیز در تاریخ 21 فروردین برگزار خواهد شد. (اسامی تیم‌هایی که در بازی نخست میزبان هستند ابتدا آمده است):

 

آلکمار هلند    بنفیکا پرتغال

 

لیون فرانسه    یوونتوس ایتالیا

 

بازل سوئیس    والنسیا اسپانیا

 

پورتو پرتغال    سویا اسپانیا

A R A S H بازدید : 13 نظرات (0)

 مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در مقر یوفا برگزار شد و لوئیز فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال گوی های قرعه کشی را انتخاب کرد که در یکی از مهمترین دیدارها منچستر یونایتد رودرروی بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت تا این بازی یادآور فینال رویایی سال 1999 باشد.

در دیگر دیدار بارسلونا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود، رئال در جدال دوباره مثل فصل گذشته با بورسیا دورتموند جدال خواهد داشت و چلسی با پاری سن ژرمن روبرو می شود.

دور رفت این پیکارها 12 و 13 فروردین ماه برگزار می شود و دور برگشت 19 و 20 فروردین پیگیری می شود.

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

پس از اینکه سن ساموئل اتوئو مهاجم سابق بارسلونا پس از اظهارات نامزد سابقش سوژه رسانه‌ها شد و این رسانه‌ها به گمانه‌زنی در این‌باره پرداختند که او متولد سال 1974 و 39 ساله است، این مهاجم کامرونی با گلزنی شب گذشته مقابل تاتنهام جواب این اظهارات را داد.

او پس از باز کردن دروازه تاتنهام خوشحالی جالبی انجام داد و با قراردادن دست بر روی کمرش حرکاتی شبیه به پیرمردها را از خود به نمایش گذاشت.

مورینیو سرمربی چلسی هم این حرکت اتوئو را بامزه دانست و گفت که مهاجم تیمش به بهترین شکل جواب منتقدان را داد.

A R A S H بازدید : 12 نظرات (0)

نشریات آلمان از بازی شب گذشته برانشوایگی‌ها در خانه اشتوتگارت انجام داده و 2 بر 2 مساوی کردند، گزارش‌هایی را منتشرکرده‌اند.

در این گزارش‌ها به این نکته اشاره شده ضربه پنالتی که دقیقه 52 توسط دنیل داوری مهار شد، احتمال دارد به اخراج توماس اشنایدر، سرمربی اشتوتگارت منجر شود.

روزنامه دی‌ولت با درج این نکته عنوان کرد در بازی شب گذشته دروازه‌بان ایرانی روی مارتین هارنیک از اشتوتگارت در محوطه جریمه مرتکب خطا شد که داور فرمان پنالتی داد. اما داوری اجازه گل شدن توپ ضربه پنالتی کریستیان گنتنر را نداد.

به اعتقاد گزارشگر این نشریه در صورتی که این ضربه گل می‌شد، اشتوتگارت 3 بر 2 از سد اینتراخت می‌گذشت و از بحران خارج می‌شد. در حالیکه هم اکنون گرفتار مشکلات خود است و هر آن احتمال عزل اشنایدر از کادر فنی اشتوتگارتی‌‌ها وجود دارد.

نشریات کیکر، بیلد و اشتوتگارترسایتونگ نیز به این نکته اشاره کردند.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هواپیمای استقلالی‌ها دقایقی پیش از باند فرودگاه مهر آباد بلند شد.

کاروان 38 نفره استقلال با تاخیر ساعت 16:50 با پرواز چارتر تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

گفتنی است پرواز استقلالی‌ها به مدت دو ساعت و بیست دقیقه به طول می‌انجامد

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

ایگاه خبری فدراسیون جهانی فوتبال گزارشی از بازی‌های دوستانه ملی که چهارشنبه شب در نقاط متعدد جهان انجام می‌شود، منتشر کرد. در این گزارش از دیدارهای دوستانه‌ای که تیم‌های حاضر در پیکارهای برزیل 2014 در این تاریخ انجام می‌دهند، به عنوان گام و محکی مهم در این زمینه یاد کرده است.

به همین دلیل مصاف ایران و گینه که در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌گیرد، یکی از این دیدارهای تدارکاتی مهم نامبرده شده است.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 فرداشب (چهارشنبه) پیکارهای دوستانه ملی در نقاط زیادی انجام خواهد شد و در این میان تیم‌هایی که در پیکارهای جام جهانی 2014 حضور دارند،‌گام مهمی در مسیر آماده‌سازی برخواهند داشت.

تیم ملی کشورمان که روز گذشته در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در کرج پیکاری تشریفاتی با کویت داشت و 3 بر 2 برنده شد، فردا برای حضوری بهتر در جام جهانی میزبان گینه است.

این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با سبک و تاکتیک بازی حریفی همچون نیجریه در پیکارهای برزیل 2014 انجام می‌شود. در این میان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم کشورمان فرصت خوبی خواهد داشت تا نیروهایش برای رویارویی با ساختار بازی آفریقایی، محک زند.

همچون تیم کی‌روش، رقبای ایران در جام جهانی نیز آزمایش خواهند شد. آرژانتین، مدعی قهرمانی مسابقات و مهم‌ترین حریف تیم کشورمان با رومانی دیدار می‌کند. نیجریه با مکزیک مصاف می دهد و بوسنی هرزگوین نیز همچون تیم کی‌روش با حریفی آفریقایی به نام مصر مصاف می‌دهد.

ژاپن و استرالیا که از آسیا حاضر هستند، پذیرای نیوزیلند و اکوادور خواهند شد. کره‌جنوبی دیگر نماینده قاره کهن نیز میهمان یونان خواهد بود.

در اروپا چند دیدار مهم انجام می‌شود از جمله آلمان با شیلی دیدار می‌کند، فرانسه و هلند نبردی تماشایی خواهند داشت. اسپانیا قهرمان جهان پذیرای ایتالیا است . انگلیس فرصت تدارک برابر دانمارک را پیدا خواهد کرد و پرتغال با اعجوبه‌اش «کریستیانو رونالدو» پذیرای شیران رام‌نشدنی کامرون می‌شود.

*برنامه سایر مسابقات به این شرح است:

ساینت لوسیا – جاماییکا

ایرلند- صربستان

بلژیک – ساحل‌عاج

لهستان – اسکاتلند

ولز – ایسلند

سوئیس – کرواسی

اتریش – اروگوئه

مراکش – گابن

رومانی – آرژانتین

اوکراین – آمریکا

لوگزامبورگ- کیپ ورد

ترکیه – سوئد

سنگال – مالی

موازمبیک – آنگولا

آلبانی – مالت

بوسنی هرزگوین – مصر

جمهوری چک – نروژ

قبرس – ایرلند شمالی

کلمبیا – تونس

آندورا – مولداوی

مقدونیه – لتونی

مونته نگرو- غنا

مجارستان – فنلاند

موریتانی – نیجر

آذربایجان – فیلیپین

لیتوانی – قزاقستان

زامبیا – اوگاندا

گرجستان – لیختن اشتاین

کنگو – لیبی

روسیه – ارمنستان

بوروندی – رواندا

هند - بنگلادش

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 رقابت‌های ای‌اف‌سی کاپ روز گذشته با برگزاری هفت دیدار آغاز شد و الکویت در آخرین بازی با نتیجه دو بر یک النجمه لبنان را شکست داد. جواد نکونام در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و ولید علی جمعه در دقیقه 90 برای الکویت و اکرم مغرابی برای النجمه لبنان گلزنی کرد.

 در اولین مسابقه پرسیپورا اندونزی با دو گل مقابل چرچیل برادرز به پیروزی رسید. سولوسا (48) و پاهابول (62) گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

در دومین مسابقه هانوی تی اند تی ویتنام با نتیجه پنج بر یک مازیا مالدیو را در هم کوبید. انگوین وانکویت (18، 75 و 84)، انگوین انگوک دوی (77) و  فام وان تان (88) گل‌های نماینده ویتنام و احمئ نشید (43) تک گل مازیا را به ثمر رساند.

نیو رادیانت مالدیو با تک گل محمد اومیر در دقیقه 52 هوم یونایتد سنگاپور را شکست داد و جانتان در دقیقه 49 نیز با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا نماینده سنگاپور 10 نفره شود.

سلانگو مالزی و آرما اندونزی نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند. پائولو رانگل (9) و ایگبونفو (73) به ترتیب گلزنان این مسابقه برای دو تیم بودند.

صفا لبنان نیز با تک گل حسن هزیمه در دقیقه 79 موفق شد در خانه زتراس اردن را شکست دهد.

السویق عمان نیز با نتیجه سه بر یک توانست روشن تاجیکستان را شکست دهد. محمد القسانی (30)، عبدالرحمان صالح (59) و تیکوموگو (80) گل‌های تیم عمانی و خاکیموف (78) نیز تک گل نماینده تاجکستان را به ثمر رساند

A R A S H بازدید : 16 نظرات (0)

تیم استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی در اولین مسابقه از دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الشباب عربستان رفت و با شکست خانگی میدان را ترک کرد. این شکست بازتاب گسترده ای در رسانه‌های عربستانی به همراه داشت که در زیر به مهم‌ترین اخبار برخی رسانه‌های این کشور اشاره می‌کنیم.

 

*پایگاه خبری البلاد عربستان در گزارشی از بازی روز گذشته استقلال با تیم الشاب با اشاره به اینکه تیم عربستانی بردی با ارزش در تهران مقابل استقلال به دست آورد تاکید کرد که تیم الشاب مستحق این پیروزی بود.

 

 پایگاه خبری البلاد در ادامه با اشاره به بازی دیگر این گروه بین تیم های الریان و الجزیره نوشت تیم اماراتی با سه گل حریف قطری را شکست داد.

 

* روزنامه عکاظ هم در گزارشی از بازی دیروز با اشاره به اینکه پیروزی با ارزش نصیب تیم الشاب در تهران شد که شایسته آن بود، نوشت:الشباب کارستان کرد، در واقع در تهران کار را یکسره کرد.

 

* روزمانه الشرق عربستان هم در گزارشی از بازی دیروز با بیان اینکه در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را داشتند ولی در نیمه دوم تیم عربستانی توانست با گل بازیکن فلسطینی خود(الخلیلی) استقلال تهران را در آزادی مقهور خود کند.

 

 

*روزنامه الریاض عربستان هم در گزارشی نوشت که «اللیث» نشان داد متخصص شکست دادن تیم های ایرانی در آسیاست.

 

این روزنامه در ادامه مطلب خود چنین نوشت: الشباب از همان ابتدای نیمه اول برتری خود را نشان داد و با حمله‌ای کوبنده در دقیقه 48 نشان داد در نیمه دوم برای برد آمده است.

الریاض تاکید کرد که دیروز مهدی رحمتی با دو واکنش خوب خود مانع از شکست سنگین تر استقلال در آزادی شد.

 

*نشریه الیوم در گزارشی درباره بازی شب گذشته با تیتر «الشاب از روی استقلال پرید» نوشت: تیم عربستانی بازی بزرگ را با هدر دادن موقعیت های متعدد برد و از سد استقلال عبور کرد.

این مطلب تصریح می‌کند که دفاع الشاب دیروز مانع به نتیجه رسیدن تلاش های استقلال برای پیروزی شد.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 

 

شب گذشته مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم به «اردی ویزه» با 4 بازی ادامه یافت که در آخرین مصاف این تاریخ نایمخن در بازی خانگی 2 بر صفر مغلوب آیندهوون شد.

در این مصاف که علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در ترکیب قرار داشت در باخت سهیم شد. نایمخنی‌ها با 24 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارند.

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

 

 

بارسلونا در هفته بیست و پنجم لالیگا اسپانیا در سن سباستین میهمان رئال سوسیه داد بود و با نتیجه غیر قابل باور سه بر یک متحمل شکست شد.

در این دیدار سانگ به اشتباه دروازه بارسا را گشود اما در ادامه مسی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم تیم میزبان دو گل توسط گریزمن و زاروتوزا به ثمر رساند تا سوسیه داد پیروزی ارزشمندی مقابل شاگردان مارتینو بدست آورد.

کاتالان ها با این باخت صدر جدول را به رئال مادرید واگذار کردند و طلسم عدم پیروزی بارسا مقابل سوسیه داد در سن سباستین به 7 سال رسید.

کهکشانی ها موفق شده بودند الچه را با سه گل مغلوب کنند.

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تظاهرات مردم سائوپائولو علیه برگزاری جام ‌جهانی و دستگیری ۲۳۰ معترض

 

روز گذشته برخی از مردم شهر سائوپائولو در خیابان‌ها حضور یافته و علیه هزینه‌های بسیار سنگین برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 نارضایتی خود را ابراز کردند.

در ابتدای این مراسم حرکت اعتراضی با آرامش و به دور از بیان شعارهای تند انجام شد اما زمانی که نیروهای پلیس در ادامه تظاهرات، دخالت و اقدام به استفاده از گاز آشک‌آور کردند، درگیری‌هایی ایجاد شد که مامورین امنیتی صدها نفر را دستگیر کردند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی در این حال 5 مامور پلیس و 2 فرد معترض مصدوم شدند.

یکی از مقام‌های امنیتی یکشنبه (امروز) اعلام کرد 230 نفر تظاهرات‌کننده در اتفاق روز گذشته دستگیر شده‌اند. این حادثه در حالی روی داد که 4 ماه دیگر جام جهانی با بازی افتتاحیه در سائوپائولو آغاز خواهد شد.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 منابع فرانسوی در چند روز گذشته از سمیر نصری هافبک لژیونر «خروس های آبی»‌ اخبار متفاوتی منتشر کردند. از جمله این که احتمال دارد منچسترسیتی را ترک کند.

اما نشریات در عین حال گزارش کردند ادینسون کاوانی نیز برای رفتن به لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده است.

 

 

شایعات شنیده شده این فوتبال به شرح زیر است:

 

*یک مصاحبه و انتشار شایعات فراوان در مورد آینده سمیر نصری

گاهی اوقات انتشار یک مصاحبه از یک بازیکن یا مربی زمینه‌ای برای انتشار شایعه می‌شود. این اتفاق در مورد سمیر نصری، هافبک تیم ملی فرانسه که در خدمت منچسترسیتی است، اکنون صدق می‌کند.

بازیکن تکنیکی 26 ساله‌ای که هفته گذشته مصاحبه‌ای مفصل انجام داد، در بخشی از آن به تعریف و تمجید از سبک بازی بایرن مونیخ‌، قهرمان فصل گذشته اروپا و آلمان پرداخت.

همین بیان نظر از طرف وی شایعاتی را در مورد مقصد آینده‌اش به همراه داشت. برخی رسانه‌های مهم فرانسه مثل روزنامه ورزشی اکیپ گزارش کردند احتمال اینکه نصری راه هموطنش فرانک ریبری را برای پیوستن به بایرن را در پیش گیرد، وجود دارد.

 

*مبادله بازیکن بین سن‌ژرمن و یووه

اما خبر غیر رسمی که یک روز قبل در روزنامه لوپاریزین انتشار یافت، مربوط به مبادله احتمالی بازیکن بین پاری‌‌سن‌ژرمن، قهرمان فرانسه با یوونتوس ایتالیا است.

 مطابق این گزارش تابستان آینده استخدام پل پوگبا از یووه در دستور کار پاریسی‌ها است. از طرفی یوونتوس به بازیکنان سن‌ژرمنی نظیر مارکو وراتی و لوکاس مورا علاقه دارد. از این رو گفته می شود در صورت جدی شدن این موضوع، کار به مبادله بازیکن بین دو باشگاه مطرح فرانسه و ایتالیا کشیده می شود.

 

*چراغ سبز ازارد برای ورود به سن‌ژرمن؟!

روزنامه اوژق دویی فرانسه احتمال می‌دهد مدیران تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن تابستان آینده سرکیسه را برای جذب ادن ازارد بلژیکی از چلسی شل خواهند کرد.

گزارشگر این روزنامه در خبری که تایید نشده، عنوان کرده اظهارات اخیر این بازیکن چلسی مبنی بر رویای حضور در پاریس، در واقع به منزله چراغ سبز وی به تیم قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه است. از این رو چنین انتقالی بسیار محتمل است.

 

*مذاکره پنهانی کاوانی

به همان میزان که بحث ازارد از چلسی نزد سن‌ژرمن مطرح شده، در مورد انتقال یک عضو کنونی تیم پاریسی به استمفورد بریج هم خبرهایی شنیده می‌شود.

در واقع پس از آنکه ابتدای سال جاری میلادی عنوان شد کاوانی در فهرست خرید چلسی برای فصل بعد است، دیگر خبری در این‌ باره از وی انتشار نیافت. تا این که روز گذشته یک سایت اینترنتی فرانسه گزارش کرد کاوانی مذاکره پنهانی هم با چلسی در این خصوص انجام داده است.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

تیم فوتبال الشباب عربستان در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه A باید روز سه شنبه به مصاف استقلال برود و از همین رو یک روز قبل از این دیدار به تهران خواهد آمد.

اعضای این تیم بامداد دوشنبه با یک پرواز اختصاصی وارد تهران شده و سپس در هتل همای تهران مستقر خواهند شد.

دیدار دو تیم استقلال ایران و الشباب عربستان از ساعت 19 و 30 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: دربی تورین با حساسیت بالاتر

 

هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا با انجام هفت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار یوونتوس در ورزشگاه خانگی میزبان تورینو است.

دربی تورین در شرایطی برگزار می‌شود که یوونتوس با 63 امتیاز صدرنشین کالچو است و تورینو با 36 امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده است. این نزدیک‌ترین فاصله دو تیم تورینی در سال‌های اخیر در جدول رده بندی است که این موضوع می‌تواند این دربی را حساس‌تر از گذشته کند.

یوونتوس در پنج دیدار پیشین خود در لیگ شکستی نداشته و دو تساوی مقابل لاتزیو و ورونا داشته است. در سوی دیگر تورینو تنها یک شکست داشته و سه دیدار را نیز با پیروزی سپری کرده است.

برنامه‌ کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است:

ساعت 15

لیوورنو - ورونا

ساعت 17 و 30 دقیقه

کیه‌وو - کاتانیا

اینترمیلان - کالیاری

سمپدوریا - میلان

اودینزه - آتالانتا

یوونتوس - تورینو

ساعت 23 و 15 دقیقه

لاتزیو - ساسولو

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

سایت «The Star» در گزارشی به بررسی گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل پرداخت و نوشت: گروه F جام‌جهانی برزیل گروهی آسان برای غول های آمریکای جنوبی است. آلبی‌سلسته با بازیکنان قدرتمندی که در اختیار دارد، بیشترین شانس را دارد.

آرژانتین در دو جام‌جهانی قبلی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حذف شد و امیدوار است که امسال نتیجه بهتری بگیرد. لیونل مسی می‌خواهد با کسب یک قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی، افتخارات خود را تکمیل کند.

آرژانتین می‌خواهد با صدرنشینی در این گروه به کار خود پایان دهد اما بقیه تیم‌ها چه برنامه‌ای دارند؟

* آرژانتین:

آرژانتین که لیونل مسی کاپیتان آن است؛ به دنبال صدرنشینی آسان در گروه خود است. الخاندرو سابلا می‌خواهد در تمام مسابقات به پیروزی برسد و مهمات لازم برای این کار را هم دارد. به گفته سابلا این تیم حول و حوش مسی می‌چرخد و وقتی او در تیم باشد، این تیم گل خواهد کرد. سرجیو آگوئرو و گونزالو هیگواین دو نفر از آماده‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال هستند و آنخل دی ماریا، مسی است که می‌تواند فرصت‌های خوبی برای مهاجمان مهیا کند.

با حضور تمام این بازیکنان در زمین مسابقه فراست، سرعت و مهم‌تر از همه گل هم وجود خواهد داشت. با این حال آرژانتین از لحاظ دفاعی ضعیف به نظر می‌رسد. آنها تکبر ایتالیایی‌ها و اراده انگلیسی‌ها را ندارند. روبرتو آیالا، خاویر زانتی و خوان پابلو سورین که خط دفاعی قدرتمند آرژانتین را در دهه 90 شکل دادند. سابلا روی خاویر ماسکرانو، هافبک‌ دفاعی تیمش تکیه خواهد کرد تا این بازیکن بتواند از خط دفاعی محافظت کند. ازکیل گری و فدریکو فرناندز نیز انتخاب‌های اصلی وی برای مرکز دفاع در کنار پابلو زابالتا و نیکولاس اوتامندی خواهند بود.

* بوسنی و هرزگوین:

آنها برای اولین بار قدم به این رقابت‌های مهم گذاشته‌اند. بوسنی و هرزگوین تیمی نیست که در این گروه کنار گذاشته شود. آنها بازیکنان بااستعدادی در تیمشان دارند و انتظار می‌رود در رده دوم این گروه قرار بگیرند. بدون شک ستاره‌ این تیم ادین ژکو است و او کسی است که هدایت تیم را در حمله‌ها بر عهده دارد. وداد ایبسویچ نیز وی را همراهی خواهد کرد.

ایبسویچ گل پیروزی این تیم مقابل لیتوانی را در مرحله مقدماتی به ثمر رساند تا بوسنی راهی برزیل شود. امیر اسپاهیک، کاپیتان این تیم خواهد بود و و ارمین بیکاکیچ با وی همکاری خواهد کرد. میرالم جانیچ که فصل فوق‌العاده‌ای را با رم پشت سر گذاشت و انتظار می‌رود موقعیت‌های گلزنی را برای ژکو و ایبسویچ فراهم کند. همه این بازیکنان در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند اما کمبود تجربه در بازی‌های ملی ممکن است روی بازی‌های آنها در رقابت‌های جام‌جهانی تأثیرگذار باشد. با این حال با توجه با دیسیپلین تاکتیکی و اراده برای موفقیت این تیم می‌تواند یکی از شگفتگی‌ها باشد.

* ایران:

ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش پیشرفت فراوانی کرده است. آنها در گروه خود صدرنشین شدند و حتی کره‌جنوبی را که یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است، در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شکست دادند. آنها سازمان یافته به نظر می‌رسیدند و نشان دادند که چرا یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا هستند. شاید بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی از صحنه خارج شده باشند اما بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و جواد نکونام مسئولیتشان را به خوبی اجرا کرده‌اند.

نکونام که سال‌ها در لیگ اسپانیا بازی می‌کرد، بازیکن کلیدی در خط میانی تیم خواهد بود و بازیکن 33 ساله با ثبات و سخت‌کوشی‌اش‌ شناخته شده است. شجاعی برای لاس‌پالماس در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند و به همراه اشکان دژاگه موقعیت‌های گلزنی را برای مهاجمان فراهم می‌کند. همه این بازیکنان در ایران بازیکنان بزرگی هستند اما وقتی صحبت به عرصه جهانی می‌رسد، آنها خیلی شناخته شده نیستند. عنصر شگفتگی در این تیم وجود دارد اما رویارویی با بازیکنانی چون مسی، ژکو و جان اوبی میکل می‌تواند بسیار تهدید کننده باشد. آنها مطمئنا روی جادوی کی‌روش برای رساندن این تیم به دور بعد رقابت‌ها حساب باز کرده‌اند اما باید در بهترین شرایط خود باشند تا بتوانند نیجریه و بوسنی و هرزگوین را شکست دهند.

* نیجریه:

آنها سال گذشته قهرمان جام ملت‌های آفریقا شدند و روی این موفقیت شناور شده‌اند. بسیاری انتظار خواهند داشت تا آنها پس از آرژانتین در رده دوم گروه قرار بگیرند اما استفن کشی می‌داند که این کار آسانی نخواهد بود. تیم فعلی نیجریه قدرتمند به نظر می‌رسد و بسیاری از بازیکنان این تیم در اروپا بازی می‌کنند. وینسنت انیئاما، کاپیتان این تیم خواهد بود. وی در سال 2010 یکی از بهترین دروازه‌بانان آفریقا در جام‌جهانی بود و به تنهایی در جریان شکست یک بر صفر نیجریه مقابل آرژانتین مسی را در مرحله گروهی مسابقات مهار کرد.

جوزف یوبو یک مدافع میانی باتجربه است و مطمئنا در برزیل الگویی برای بازیکنان جوان‌تر خواهد بود. جان اوبی میکل در خط دفاعی قرار دارد در حالیکه ویکتور موزز و احمد موسی در جناحین بازی می‌کنند.

«عقاب‌ها» را با سخت‌کوشی و مهارت‌هایشان می‌شناسند اما وقتی دیسیپلین نداشته باشند، می‌توانند به «مرغ» تبدیل شوند. کشی باید به بازیکنانش یادآوری کند که اگر می‌خواهند در برزیل عالی کار کنند، نباید این اتفاق بیفتد.

در نتیجه آرژانتین مطمئنا صدرنشین گروه خواهد بود. آنها با وجود مسی مدعیان اصلی خواهند بود و تیم‌های دیگر برای شکست آنها به مشکل بر خواهند خورد. پیش‌بینی این که کدام تیم در رده دوم قرار بگیرد کار سختی است. ایران، نیجریه و بوسنی‌ و هرزگوین تمام ویژگی‌ها برای قرار گرفتن در رده دوم را دارند اما بر اساس تجربه می‌توان گفت احتمال قرار گرفتن نیجریه در رده دوم و صعود به دور بعد بیشتر است. تماشای بازی‌های این گروه جالب خواهد بود زیرا رقابت بر سر کسب رده دوم در این گروه وجود دارد.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: رونی ۴ سال با یونایتد تمدید کرد

 

 وین رونی که در طول تابستان گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی برای خروجش از منچستریونایتد منتشر شده بود در نهایت قراردادش را چهار سال با این تیم تمدید کرد و تا سال 2019 در اولدترافورد ماندنی شد.

مهاجم 28 ساله و ملی پوش انگلیس در سال 2004 از اورتون به منچستریونایتد پیوست و تاکنون در 430 دیدار موفق به زدن 208 گل شده است. رکوردی که او را به چهارمین گلزن تاریخ باشگاه بعد از بابی چارلتون (249)، دنیس لا (237) و جک راولی (211) بدل کرده است.

بر اساس توافق، رونی پس از پایان قراردادش با یونایتد می‌تواند به عنوان سفیر باشگاه مشغول به فعالیت شود.

A R A S H بازدید : 5 نظرات (0)

 

خبرگزاری فارس: لوانته در خانه وایادولید متوقف شد

 

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام یک دیدار آغاز شد و رئال وایادولید از ساعت 23 و 30 دقیقه میزبان لوانته بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز با این تساوی در پنج بازی اخیر خانگی خود در لیگ شکست نخوردند تا فاصله خود با مالاگا را به دو امتیاز کاهش دهند. وایادولید که در مکان هجدهم جدول باقی مانده است در دقیقه 25 با گل ویکتور یک بر صفر عقب افتاد تا خودش را در وضعیت وخیم‌تری حس کند اما ژاوی گوئرا در دقیقه 52 بازی را به تساوی کشاند.

لوانته با این تساوی با 33 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و وایادولید با 22 امتیاز در رده هجدهم است.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: لیورپول برای ماندن در ۴ تیم سوانسی را قربانی می‌کند

 

 هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهم‌ترین دیدار لیورپول در آنفیلد میزبان سوانسی سیتی خواهد بود. لیورپول که در این فصل بهترین نتیجه‌های 10 سال اخیر خود در لیگ را می‌گیرد در حال حاضر با 53 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.

پیروزی قرمزها در این دیدار و در صورت عدم نتیجه گیری تیم‌های بالاتر می‌تواند لیورپول را هم‌امتیاز با تیم صدرنشین کرده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دهد.

در سوی دیگر سوانسی که دو فصلی است خوب نتیجه می‌گیرد و سال گذشته هم با میشل لادروپ موفق به فتح جام اتحادیه شد، تنها به دلیل عدم ثبات در نتیجه‌های اخیر لادروپ را اخراج کرد تا همچنان در میانه‌های جدول باقی بماند. آنها اکنون با 28 امتیاز دهم جدول هستند. پیروزی مقابل لیورپول آنها را به رده‌های بالاتر نمی‌رساند اما از سقوط‌شان به رتبه‌های پایین جلوگیری می‌کند.

برنامه کامل به شرح زیر است:

ساعت 17

لیورپول - سوانسی سیتی

نیوکاسل یونایتد - استون ویلا

ساعت 19 و 30 دقیقه

نورویچ سیتی - تاتنهام هاتسپر

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: ایران با استرالیا، چین و اندونزی هم‌گروه شد

 

قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2014 ویتنام امروز انجام شد و تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

ایران که در دوره گذشته به مقام سوم رسیده بود، در گروه B مقابل استرالیا که دوره گذشته به مقام چهارم دست یافت به میدان خواهد رفت و تایلند نایب‌قهرمان دوره گذشته در گروه C با لبنان، چین تایپه و مالزی هم‌گروه شد. ویتنام میزبان هم در گروه A با کویت، تاجیکستان و عراق هم‌گروه شد. این مسابقات از 30 آوریل (دهم اردیبهشت) تا 10 می (بیستم اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

* گروه‌بندی کامل مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: ویتنام، کویت، تاجیکستان، عراق

گروه B: ایران، استرالیا، چین، اندونزی

گروه C: تایلند، لبنان، چین تایپه و مالزی

گروه D: ژاپن، قرقیزستان، ازبکستان، کره‌جنوبی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 4,291