loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

 کارل هاینس رومینیگه برخلاف گذشته دیگر قصد ندارد در مورد تیم رقیبش یعنی دورتموند اظهار نظر کند که مدیرانش عصبی و ناراحت شوند.

بعد از آنکه وی در گذشته چندین مرتبه در مورد رقیب زردپوش اظهار نظر کرد و این موضوع باعث ناخرسندی شدید مدیران بورسیا، به خصوص هانس یواخیم واتسکه،‌ مدیرش شد، دیگر قصد ندارد اظهار نظر کند.

وی روز گذشته وقتی با سئوال خبرنگاران مواجه و از او در مورد وضعیت بحرانی دورتموندی‌ها سئوال شد، اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم در مورد وضعیت بورسیادورتموند حرف بزنم. دورتموند باید موضوعاتی که به خودش ربط دارد، را توسط خود حل کند. حرف‌های من باعث عصبانیت‌شان می‌شود. من هم نمی‌خواهم جزو کسانی باشم که باعث ناراحتی‌شان می‌شود.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 لوئیس سابالزا بعد از آنکه اظهارات روز گذشته کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و عضو با سابقه باشگاهش، انتقاد زیادی علیه اوساسونایی‌ها کرد، عکس العمل نشان داد.

وی ابتدا در مورد بحث عدم همراهی اوساسونا برای گرفتن ویزای فرزند بازیکن با تجربه ایرانی گفت: نکونام هیچگاه در برخوردهایش بیان نکرده با چنین مشکلی مواجه است. با خود وی نیز صحبتی نداشتم. فقط یکبار به او خوشامد‌گویی گفتم. از این جهت نمی توانم بگویم آیا اوساسونا در مورد پسرش هیچ کاری نکرده است.به هرحال خودش باید این موضوع را اطلاع می‌داد.

 

این مقام در مورد موضوعی که کاپیتان تیم ملی ایران پیش کشیده و بحث ترک اوساسونا در صورت عدم تمایل باشگاه اسپانیایی مطرح کرده بود، نیز عنوان کرد: چیزی به اسم فسخ در قرارداد او وجود ندارد. قرارداد باشگاه با او کاملا روشن است.

 

این مقام همچنین عنوان کرد: اوساسونا در این قرارداد رقم مالیات خود را از روی دستمزد وی محاسبه کرده است. نکونام سندی را به اسم قرارداد امضا کرده که رقمی را که توسط اداره مالیات توقیف شده ، را بابت مالیاتش پرداخت کند. او باید در ژانویه 40 درصد از مبلغ کل مالیاتش را پرداخت می ‌کرده و 60 درصد دیگر را نیز در ماه اکتبر واریز کند. البته در ژانویه امکان پرداخت حقوق وی را ما نداشتیم. از این موضوع نیز اطلاع داشتیم اوساسونا باید بدهی بازیکنش را پرداخت می‌کرد. ولی نتوانستیم جلوی توقیف حساب بانکی‌اش را نزد اداره مالیات بگیریم. چون خودش را متعهد به پرداخت کرده بود.

 

وی همچنین در پایان اظهار داشت:  هیچ شکایتی علیه بازیکن ایرانی ندارد.

سابالزا گفت: اوساسونا از دست او عصبانی نیست.از نظر ما بی‌شک او بازیکن باارزش و جالب است. البته در چارچوب امکانات مان عمل کردیم. اگر او از دست اوساسونا عصبی و ناراحت است،‌این دیگر مربوط به خودش است. اما وقتی نه ما و نه او دنبال دعوا نیستیم، چون این وضعیت را نمی‌خواهیم  و خود من هم از این وضعیت خوشم نمی‌آید.

A R A S H بازدید : 2 نظرات (0)

در پایان لیگ ستارگان قطر ابتدا العربی 90 دقیقه اشکان دژاگه را در ترکیب خود داشت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. در این بازی دژاگه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر دیدار این هفته الشحانیه در حضور بازیکنان ایرانی خود یعنی مسعود شجاعی و مهرداد پولادی با نتیجه پر گل 4 بر صفر از الخراتیات شکست خورد. در این مسابقه نیز پولادی و شجاعی 90 دقیقه تیم خود را همراهی کردند.

A R A S H بازدید : 5 نظرات (0)

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در چهار روز برگزار می‌شود و دو مسابقه‌ روز یکشنبه برگزار می‌شود. نگاهی به دو مسابقه ابتدایی هفته بیستم می‌اندازیم؛

نفت تهران- سایپا؛ نبرد فوتبالی جوانان آینده‌دار

نفت هفته گذشته از سپاهان در اصفهان امتیاز گرفت و اکنون در خانه میزبان تیم سایپاست تیمی که هفته گذشته مقابل استقلال بازنده شد و اکنون برای جبران می‌آید. جلالی سه امتیاز به قلعه‌نویی داد و دوست ندارد به یک مربی استقلالی دیگر هم امتیاز تقدیم کند. هر دو تیم یک ویژگی مثبت دارند و اینکه به جوان‌ها میدان می‌دهند و بازیکنان خوب و آینده‌داری در نفت و سایپا بازی می‌کنند. البته نداشتن تماشاگر نکته منفی و مشترک دیگر دو تیم است. سایپا اگر از نفت امتیاز بگیرد تیم‌های بالانشین را خوشحال خواهد کرد و خودش هم نیم‌نگاهی به حضور در رده‌هایی بالاتر از هفتمی خواهد داشت.

نبرد این دو تیم خوش آتیه و جوان می‌تواند یکی از زیبا‌ترین بازی‌های لیگ شود چون دو تیم به دنبال حاشیه نیستند و فقط به اصل فوتبال فکر می‌کنند. نفت با 15 گل و سایپا با 16 گل خورده  بعد از فولاد 12 گله مستحکم‌ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

استقلال - پیکان؛ رحمتی و مرفاوی به قلعه‌نویی رسیدند

استقلال بعد از تعطیلات لیگ برتر با دو برد متوالی به جمع مدعیان قهرمانی برگشته و در روز یکشنبه هم شاگردان قلعه‌نویی به دنبال سومین برد هستند. حریف آنها  تیمی است که کاپیتان فصل گذشته استقلال را در اختیار دارد. سیدمهدی رحمتی دروازه‌بانی که مورد بی‌مهری کی‌روش هم قرار گرفت تا حداقل یک نقطه مشترک با قلعه‌نویی داشته باشد! این مسابقه برای رحمتی یک مسابقه ویژه‌ است او می‌خواهد توانایی‌های فنی‌اش را به رخ قلعه‌نویی، استقلال و هواداران این تیم بکشد و نشان بدهد هنوز هم یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است. هرچند فوتبال مسابقه‌‌ای تیمی است ولی قطعا حضور رحمتی می‌تواند وزنه روحی و روانی خوبی برای پیکان باشد. پیکان اما از نظر فنی و تیمی ضعف‌های فراوانی دارد. صمد مرفاوی که جانشین منصور ابراهیم‌زاده شده هنوز نتوانسته بردی برای تیمش به دست بیاورد. سرمربی سابق استقلال هم خیلی دوست دارد که اولین بردش را با پیکان مقابل استقلال دشت کند اما مرفاوی هم می‌داند تیمی که در اختیار دارد به جز درون دروازه در سایر پست‌ها ضعف‌های زیادی دارد این تیم با 10 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد در حالیکه سجاد شهبازاده مهاجم تیم استقلال به تنهایی 10 گل زده یعنی به اندازه تیم پیکان گلزنی کرده است. البته پیکان فقط 16 گل خورده است و از این نظر 7 گل کمتر از آبی‌پوشان دریافت کرده با این حال روی کاغذ استقلال به راحتی می‌تواند تیم 20 امتیازی و رده یازدهمی پیکان را شکست بدهد. هرچند امیر قلعه‌نویی پیش از این مسابقه به بازیکنانش تذکر داده که بازی سختی با پیکان دارند. مرفاوی زمانی دستیار قلعه‌نویی در استقلال بود و به خوبی با تفکرات فوتبالی او آشناست و باید دید می‌تواند با بازیکنان و نیروهایی که در اختیار دارد پسران آبی را متوقف کند یا این استقلالی‌ها هستند که سومین برد خود را جشن می‌گیرند.

برنامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال:


یکشنبه 19 بهمن 1393
استقلال تهران – پیکان-ساعت 17:10-آزادی
نفت تهران – سایپا-ساعت 15:30-تختی
جمعه 24 بهمن 93
ملوان - راه آهن-ساعت 15:30 –تختی انزلی
صبا – تراکتورسازی-ساعت 15:30-یادگار امام
فولاد‌ خوزستان – سپاهان-ساعت 17:30-غدیر اهواز
پدیده خراسان – پرسپولیس-ساعت 15-ثامن مشهد
شنبه 25 بهمن 1393
گسترش - نفت.مسجد سلیمان-ساعت 15:30-اختصاصی گسترش
ذوب آهن - استقلال ‌خوزستان ساعت 15:30--فولاد شهر
گفتنی است دیدار هفته بیست  یکم تیم‌های پیکان-نفت تهران در ساعت 15:30 پنجشنبه 23 بهمن 93 در ورزشگاه دستگری انجام خواهد شد.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 در خصوص آخرین شرایط جسمانی خود و وضعیت استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: وضعیت دستت چگونه است؟

خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده، هرچند دستم کمی تورم دارد و باید طول درمانش را پشت سر بگذارم.

فارس:‌ ظاهرا چیزی در دستت کار گذاشته‌ای، درست است؟

در دستم پین گذاشتند که نزدیک به یک سال باید در قسمت مصدوم دستم باشد تا استخوانم جوش بخورد به هرحال با این شرایط کنار می‌آیم.

فارس: شرایط استقلال چگونه است؟

خدا را شکر توانستیم دو بازی را ببریم و رو به جلو حرکت کنیم. ما حالا به صدر جدول نزدیک شده‌ایم و امیدوارم امسال بتوانیم قهرمان بشویم.

فارس: بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا هم ظاهرا شرایط ملی‌پوشان تیم بهتر شده.

خدا را شکر بازیکنان ملی به تیم کمک می‌کنند و همه خوب زحمت می‌‌کشند. نیم فصل اول حرف و حدیث‌هایی بوجود آمده بود ولی اکنون همه چیز روبه راه شده است.

فارس: استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

کار،کار بسیار سختی است و ما رقبای رقیب خوبی مثل سپاهان، فولاد، نفت تهران و حتی تراکتورسازی داریم. نفت تهران مدت‌هاست که در بالای جدول حضور دارد و این مسئله اتفاقی نیست. کار ما خیلی سخت است ولی چون فقط در لیگ بازی می‌کنیم می‌توانیم قهرمان شویم.

فارس: در بازی با سایپا اتفاقی رخ داد و کرار از زمین اخراج شد که ظاهرا این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان و کادر فنی شده است تو چه نظری داری؟

به هرحال کرار باید بعضی از مسائل را رعایت کند. او 2 بار اخراج شده درحالی که تیم به او نیاز شدیدی دارد. بعضی مواقع حرکاتی می‌کند که در شأن استقلال نیست. او خیلی زود عصبی می‌شود و بهتر است که به اعصابش مسلط باشد.

فارس: به عنوان سؤال پایانی بازی با پیکان را چگونه می‌بینی؟

بازی بسیار سختی داریم و اینکه می‌گویند پیکان تیم ته جدولی است کار ما را سخت‌تر می‌کند هر کدام از بازی‌ها حکم فینال را دارد و این بازی از سپاهان و سایپا سخت‌تر است امیدواریم بتوانیم از این مسابقه برنده بیرون بیاییم و به روند موفقیتمان ادامه دهیم.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 درباره اینکه یک شرکت بیمه خواهان خرید سهام استقلال شده، گفت: ما مشکلات مالی زیادی داریم و در تلاش هستیم قراردادهایی که با بازیکنان متعهد شده‌ایم را انجام دهیم. باشگاه کار خاص خودش را انجام می‌ دهد اما هیچ‌کسی به ما در این خصوص مراجعه نکرده و ما مسئول فروش نیستیم بلکه مسئولیت ما شفاف کردن حساب‌ها است تا سازمان خصوصی‌سازی کار فروش را انجام دهد.

وی درباره اینکه جاسم کرار در صحبت‌هایی گفته افشارزاده دل من را شکسته است، اظهار داشت: من دل او را شکستم؟! او دل یک جامعه را شکست. استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. ما حتی اگر ببازیم هم راضی نیستیم یک بازیکن چنین کارهایی را در زمین انجام دهد. کرار کاری کرده که هیچ کس آن را تأیید نمی‌کند. من بزرگترین محبت را به بازیکنان می‌کنم و انتظار دارم بازیکن در شأن استقلال کار کند.

مدیرعامل استقلال درباره دیدار تیمش با پیکان، گفت: همه چیز مرتب است. روز گذشته و امروز تمرینات ما منظم انجام شده امیدوارم که نتیجه مطلوب را بگیریم.

انتهای پیام/خ

A R A S H بازدید : 40 نظرات (0)

پس از اینکه از سوی وزارت ورزش قیمت نهایی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای فروش به بخش خصوصی اعلام شد، یک شرکت بیمه برای خرید سهام باشگاه آبی‌پوش اقدامات اولیه را به عمل آورد.

بر همین اساس مدیرعامل و مسئولان این شرکت بیمه روز گذشته از ورزشگاه مرغوبکار و ساختمان باشگاه استقلال بازدید به عمل آوردند.

همچنین قرار است این شرکته بیمه به زودی اسپانسر باشگاه استقلال شود.Image result for ‫عکس باشگاه استقلال‬‎

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

امیررضا خادم در گفت‌وگو با برنامه روی خط ورزش رادیو ایران در مورد شرایط پرسپولیس گفت: من هم از شرایط پرسپولیس بسیار متاسف هستم. با وجود تمام تمهیداتی که از ابتدای سال فراهم شد و در 10-11 ماه اخیر بیش از 20 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه شد. همه این پول‌ها از بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد با این حال ماحصل این کار نتیجه خوبی نداشته و افراد و کادر انتخاب شده برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس عملکرد مناسبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: بالغ بر 10 میلیارد تومان از این 20 میلیارد پولی بوده که به بازیکنان پرداخت شده و مابقی بدهی‌های گذشته باشگاه پرداخت شده است تا باشگاه در آرامش کار کنند اما این شرایط فراهم نشده است و اینکه پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گیرد قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به اینکه قرار است پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود و آیا هیأت مدیره می‌تواند قبل از آن در تیم و کادر فنی تغییراتی ایجاد کند، گفت: باشگاه پرسپولیس هیأت مدیره‌ای دارد که 3 نفر از بزرگان پرسپولیس که همگی اهل فن هستند در آن حضور دارند. کاشانی، زادمهر و کلانی در کنار مدیرانی حضور دارند که پیشینه اقتصادی دارند. به هر حال این شرایط حال حاضر پرسپولیس است.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: 27 بهمن ماه مزایده خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد و سازمان خصوصی‌سازی پاکت‌ها را باز می‌کند و پس از آن بحث اهلیت و مسائل دیگر پیش می‌آید که فکر می‌کنم تا چند روز بعد از آن برنده مزایده‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شوند. بنابراین از نظر مدیریتی جای مانور زیادی باقی نمانده است. همانطور که عموم مردم علاقه داشتند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند ما هم از لحاظ قانونی مجری آن بودیم و آن را اجرایی کردیم تا مدیران و صاحب باشگاه مشخص شود اما این معنایش این نیست که هیأت مدیره نمی‌تواند در شرایط کنونی تصمیم‌گیری کند و دست به تغییراتی بزند.

وی افزود: من در جریان تصمیمات یا آنچه مدنظر هیأت مدیره باشگاه است، نیستم اما خود مدیران باشگاه می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی در مورد وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل زندانی پرسپولیس گفت: من از وضعیت ایشان اطلاع خاصی ندارم.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 4,256