loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 22 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: داروغه طلبکار!/نمایش بازیکن سالاری به کارگردانی نویدکیا

خودش بود. همان هافبک صورت سنگی سپاهان. همو که در تمام یک دهه گذشته کاپیتان و همه کاره و مرکز ثقل زردها بوده. مردی که در تمام این سال ها درباره اش گفته می شد نقشی فراتر از کاپیتان دارد و به نوعی نقش یک همه کاره را در سپاهان ایفا می کند که از بالا و پایین باشگاه و از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و حتی تدارکات تیم از او حساب می برند اما آن مردی که دوشنبه شب برابر عادل فردوسی پور در برنامه 90 نشست، محرم نویدکیا نبود! حداقل آن محرمی نبود که ما می شناختیم. او مردی بود که طلبکاری آمیخته به وقاحتش همه بینندگان برنامه 90 و البته عادل فردوسی پور را حیرت زده کرد و کار به جایی رسید که عادل تعارف و رودربایستی های معمولش را کنار گذاشته و در چشم او زل بزند و بی پیرایه از او انتقاد کند.

محرم نویدکیا با همان سردی ذاتی اش که با نوعی نخوت در هم آمیخته شده بود، از شاهکارهایش در سپاهان پرده برمی داشت. از اینکه به قول عادل فردوسی پور «با همه مشکل دارد» و از اینکه چگونه حسین فرکی را به خاک سیاه نشانده. او با قیافه ای حق به جانب فرکی را به مسلخ برده بود که چرا قرارداد دو میلیاردی بسته و او را به جرم همین قرارداد محکوم می کرد و اصرار داشت که به همین دلیل به سرمربی تیم پشت کرده.

او از استیماچ گفت و او را محکوم کرد که چرا بعد از چند باخت پیاپی در تمرینات بگو و بخند راه انداخته و چرا به مرخصی رفته و به خود این حق را داد که سرمربی کروات را به این دلیل در منگنه قرار داده که او کسی را هالو فرض نکند!

نویدکیا با خونسردی از شاهکارهایش پرده برداشت در حالیکه باید از استاد پرسید اساسا به چه حقی مربیان سپاهان را محکوم می کند و به چه حقی در همه مسائل حتی جزئی ترین و پیش پاافتاده ترین آنها که به او هیچ ارتباطی ندارد، دخالت کرده؟ نویدکیا مگر داروغه است که به همه چیز کار دارد و برای همه تعیین تکلیف می کند؟

او معنای جسارت را با وقاحت و پرده دری اشتباه گرفته. وقتی بی رحمانه مکالمات خصوصی حسین چرخابی را فاش کرد و او را زیر سئوال برد یا رسول کربکندی را به جرم یک انتقاد کوچک به توپ بست و یا حتی اعضای عالیرتبه هیات مدیره سپاهان از کفعمی گرفته تا سبحانی را نوازش کرد و حتی تهدید نمود که پشت پرده آقایان را بازگو می کند. نویدکیا پیشکسوتان فوتبال اصفهان را به جرم انتقاد فنی از او به مسلخ برد و به زعم خودش روی آنتن برنامه زنده رسوا کرد؛ گویی او پیامبر فوتبال اصفهان است و کسی حق انتقاد ولو فنی و نرم را هم از او ندارد و اگر مرتکب این اشتباه شود، گناهی نابخشودنی را مرتکب شده که کمترین سزایش رسوایی متهم در تلویزیون است!

او در پایان با همان قیافه حق به جانب و طلبکار از ویسی گفت و تاکید کرد که دست او را باز می گذارد و این حق را برای او قائل است که برای او تصمیم بگیرد و این جملات را با لحنی ادا می کرد که گویی با این جملات بزرگترین لطف عالم را در حق ویسی کرده است!

آنچه شب گذشته در برنامه 90 روی آنتن رفت، نمایش اوج بازیکن سالاری در فوتبال ایران بود. یک نمایش تمام و کمال با کارگردانی محرم نویدکیا؛ نمایشی آمیخته به طلبکاری و وقاحت.

 

 

A R A S H بازدید : 18 نظرات (0)

در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران و طبق دعوت اعضای شورا علیرضا فغانی داور فینال فوتبال جام ملت‌های آسیای 2014 استرالیا به همراه محمد ابوالفضلی کمک داور در جلسه شورا حاضر شدند.

در این جلسه اعضای شورای شهر تهران از آنها تجلیل کردند.

فغانی و ابوالفضلی دیدار فینال جام ملت‌های آسیا را سوت زدند. در این دیدار استرالیا به مصاف کره‌جنوبی رفت که در نهایت استرالیا برای اولین بار قهرمان این رقابت‌ها شد.

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

این مدافع با تجربه و ملی‌پوش در دیدار چهارشنبه با سویا از ناحیه ران دچار آسیب‌د‌یدگی نسبتا جدی شد.

براساس اعلام امروز (جمعه) باشگاه کهکشانی‌ اسپانیا، این مدافع 28 ساله به مدت 5 هفته امکان حضور نخواهد داشت.

به این ترتیب وی بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  با شالکه آلمان را از دست خواهد داد و همچنین نخواهد توانست در دربی مادریدی‌ها در ابتدای هفته آینده حاضر شود.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

در ادامه هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر امشب ام صلال با درخشش بازیکن ایرانی خود یعنی پژمان منتظری 5 بر صفر الشمال را شکست داد.

منتظری در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست گل دوم ام صلال را نیز به ثمر برساند.

در دیگر دیدار این هفته لخویا، حریف آسیایی پرسپولیس در دیدار مقابل الغرافه 3 بر 2 به برتری رسید.

A R A S H بازدید : 4 نظرات (0)

شب گذشته پیکارهای هفته بیستم لیگ دسته اول باشگاهی آلمان با یک دیدار آغاز شد.

در ورزشگاه گلزن ‌کرشن شالکه به استقبال از بورسیامونشن‌گلادباخ، رقیب دیرینه‌اش رفت که با گلی زودهنگام برنده شد. ترانکیلو بارنتا دقیقه 10 برای تیم تحت امر روبرتو دی‌ماتئو گل زد تا هر 3 امتیاز بازی به حساب میزبان واریز شود.

از این بازی که قضاوتش برعهده ولفگانگ اشتارک بود، در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا 61973 نفر دیدن کردند.

A R A S H بازدید : 6 نظرات (0)

هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد و دپورتیوو لاکرونیا از ساعت 23 و 15 دقیقه در خانه میزبان ایبار بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. ایبار نیز با 27 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

لوکاس پرز در دقیقه 52 اولین گل بازی را به ثمر ر

هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد و دپورتیوو لاکرونیا از ساعت 23 و 15 دقیقه در خانه میزبان ایبار بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. ایبار نیز با 27 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

لوکاس پرز در دقیقه 52 اولین گل بازی را به ثمر رساند و ایوان کاوالیرو نیز در دقیقه 70 اختلاف را به دو گل رساند.

ساند و ایوان کاوالیرو نیز در دقیقه 70 اختلاف را به دو گل رساند.

A R A S H بازدید : 5 نظرات (0)

رقابت‌های این هفته لوشامپیونه شب گذشته با یک دیدار در ورزشگاه ژفری گیشار به داوری اولیور توای آغاز شد. در این مصاف که 31974 تماشاگر داشت، سن‌آتین مقابل لن به تساوی 3 بر 3 رسید.

ان‌گومو 18، مولو 57 و اردینگ 83 برای سن‌آتین، توزگر 60، 69(پنالتی) و گاواریا 77 برای لن گلزنی کردند.

سن‌آتین با 41 امتیاز بعد از المپیک لیون (49 امتیاز)، المپیک مارسی (47 امتیاز) و پاری‌سن‌ژرمن (47 امتیاز) در رده چهارم ایستاد.

لن نیز با 22 امتیاز در رده نوزدهم جدول به سر می‌برد.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 پپ گواردیولا 44 ساله روز گذشته به خاطر خشم و عصبانیتش به هنگام بازی با تیم شالکه و برخورد نامناسب با کمک داور، عذرخواهی کرد.

او قول داد در آینده رفتار بهتری داشته باشد و با داوران مشاجره نکند.

گواردیولا اظهار داشت: متاسفم. می‌دانم رفتارم صحیح نبود. امیدوارم دیگر تکرار نشود. اینجا در آلمان قوانین برای همه یکسان است. من کاتالانی هستم. گاهی اوقات بیش از حد احساساتی می‌شوم.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 4,301