loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

 

در شرایطی که دور برگشت بوندس‌لیگا از امشب (جمعه) آغاز می‌شود، هفته نوزدهم یکشنبه با دو دیدار خاتمه خواهد یافت که یکی از این پیکارها، جدال اینتراخت برانشوایگ مقابل وردربرمن است.

سایت‌ ان.د.آر آلمان به همین بهانه دو تیم برانشوایگ و برمنی را مقایسه کرده و در مورد دنیل داوری عنوان کرده است:در دور رفت برانشوایگ 32 گل از حریفان دریافت کرد و چهارمین تیمی معرفی شده که زیاد گل خورده است. حال در آستانه شروع دور برگشت بوندس‌لیگا، داوری امیدوار است به بهانه و انگیزه حضور با ایران در جام جهانی 2014 ، عملکرد بهتری در ادامه مسابقات داشته باشد

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

کنفرانس خبری امیر قلعه‌نویی برای بازی با ذوب‌آهن فردا ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار می‌‌شود. محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال در این‌باره اظهار داشت: قرار بود این کنفرانس ساعت 15 برگزار شود، اما امیر قلعه‌نویی از سازمان لیگ درخواست کرد که این نشست با سی‌دقیقه تأخیر انجام بگیرد که به درخواست سرمربی استقلال موافقت شد تا درنهایت قلعه‌نویی ساعت 15 و 30 دقیقه در محل سازمان لیگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

A R A S H بازدید : 42 نظرات (0)

نشست هماهنگی برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با حضور مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون، سید محمد هادی آیت الهی نایب رئیس اول و مهدی تاج نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگان چهار باشگاه استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز، روسای هیاتهای فوتبال استانهای خوزستان، اصفهان و آذربایجان شرقی برگزار شد. 

همچنین در این نشست روسای کمیته های صدور مجوز حرفه ای، بین الملل، تشریفات، روابط عمومی حضور داشتند. 

در ابتدای نشست محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: رقابت مرحله گروهی در فروردین و اردیبشهت به پایان می رسد و کمیته های مختلف در این زمینه فعالیتهای لازم را انجام داده اند.

ثبت نام باشگاهها انجام شده و در کارگاه های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی، نمایندگان فدراسیون و باشگاهها شرکت کرده اند. 

ضمن اینکه البسه و وسایل لازم و مدارکی که کنفدراسیون فوتبال اسیا درخواست داشته، ارسال شده است. 

سه روز دیگر موعد ثبت نام به پایان می رسد که باید این امر انجام شود و تا این لحظه تنها کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز باقیمانده و دیگر باشگاهها همه مدارک لازم را ارسال کرده اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی نواقص را اعلام خواهد کرد که باید رفع شود. 

وی گفت: باشگاهها باید بین 18 تا 30 بازیکن را ثبت نام کنند و اگر باشگاهی بازیکنان را تا سقف 30 نفر معرفی نکرده اند 10 روز قبل از شروع اولین مسابقه می توانند حداکثر 5 بازیکن جدید را معرفی کنند. 

ضمن اینکه توپ های مسابقات که توپ NIKE است برای ما ارسال شده و برای هر باشگاه 45 توپ اختصاص می یابد که 15 توپ مربوط به تمرین و 10 توپ مربوط به هر مسابقه است که در اختیار باشگاه میزبان قرار می گیرد.  

در ادامه نشست مسائل مختلف مربوط به مسابقات مانند بلیط فروشی، برگزاری مسابقات، هتل محل اقامت ناظران، داوران و نمایندگان AFC، تیم ها؛ مسائل مربوط به اخذ ویزا بررسی شد و دبیر کل فدر اسیون اعلام کرد که ثبت اخطارها و کارت های زرد و قرمز بر عهده تیم ها است که سرمربی و سرپرستان موظف به ثبت و پیگیری آن هستند . 

همچنین مسائل مربوط به خروج کشور مربیان و بازیکنان بر عهده باشگاه مربوطه است ضمنا تیم های برنده در هر بازی در لیگ قهرمانان از سوی کنفدراسیون فوتبال 40 هزار دلار دریافت می کنند.

 در صورت تساوی این رقم به 20 هزار دلار می رسد و در هر بازی خارج از خانه به هر تیمی 30 هزار دلار برای پوشش هزینه هایش داده می شود. 

دبیر کل فدراسیون در پایان گفت:هماهنگی بین هیایت فوتبال استان و باشگاه میزبان امری ضروری است و قطعا فدراسیون و سازمان لیگ نیز از کلیه تلاشهای خود به منظور پشتیبانی از باشگاهها جهت حضور موفق در مسابقات ACL فرو گذاری نخواهد کرد.

A R A S H بازدید : 38 نظرات (0)

نمانیا ویدیچ که در دیدار این هفته منچستریونایتد مقابل چلسی از زمین مسابقه اخراج شد نمی‌تواند در سه دیدار آینده تیمش به میدان برود.

یونایتدها برای بخشش وی درخواستی را به اتحادیه فوتبال انگلیس فرستاده بودند اما این درخواست رد شد تا ویدیچ بازی با ساندرلند در نیمه نهایی جام اتحادیه و دیدار با تیم‌های کاردیف سیتی و استوک سیتی رد لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

خوان ماتا که از زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری چلسی، جایگاه ثابت خود در این تیم را از دست داده است به احتمال زیاد راهی منچستریونایتد خواهد شد.

آقای خاص چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود هیچ بازیکنی را به فروش نمی‌رساند مگر اینکه خود بازیکن این را از باشگاه بخواهد. در حال حاضر ماتا به دلیل بازی‌های کمی که در ترکیب آبی‌های لندن انجام می‌دهد نگران این است که جایگاه خود در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی پیش رو را نیز از دست بدهد.

منچستریونایتد هم که از تابستان به دنبال خرید ماتا بوده با توجه به شرایط پیش آمده قدم دیگری برای خرید این بازیکن برداشته است. ماتا سال 2011 با قراردادی 23.5 میلیون پوندی از والنسیا به چلسی آمد اما اکنون سران این تیم برای صادر کردن اجازه خروج این بازیکن 45 میلیون پوند درخواست کرده‌اند. به نظر می‌رسد منچستریونایتد هم با انتقال ماتا با این مبلغ مشکل چندانی ندارد. نماینده‌های این باشگاه طی دو روز گذشته در لندن حضور داشته‌اند و برای نهایی کردن قرارداد ماتا در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه تلاش می‌کنند.

A R A S H بازدید : 8 نظرات (0)

 

 

پرویز مظلومی امروز به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی عنوان شده از سمت خود استعفا کرده است.

مظلومی روز گذشته بعد از باخت به فولاد از بازیکنان خداحافظی کرده بود.

باشگاه مس اعلام کرده حداکثر تا فردا سرمربی جدید باشگاه را معرفی می‌کند.

A R A S H بازدید : 4 نظرات (0)

 

در نظر سننجی گذشته‌ی سایت فوتبال‌نما برنده‌ی دربی 78 استقلال بود اما همانطور که در دیدار روز جمعه‌ی پایتخت مشاهده کردید این امر محقق نشد. به ه صورت نتایج این نظر سنجی بصورت زیر است.

 

 

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 4,294