loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 13 نظرات (0)

نشریات آلمان از بازی شب گذشته برانشوایگی‌ها در خانه اشتوتگارت انجام داده و 2 بر 2 مساوی کردند، گزارش‌هایی را منتشرکرده‌اند.

در این گزارش‌ها به این نکته اشاره شده ضربه پنالتی که دقیقه 52 توسط دنیل داوری مهار شد، احتمال دارد به اخراج توماس اشنایدر، سرمربی اشتوتگارت منجر شود.

روزنامه دی‌ولت با درج این نکته عنوان کرد در بازی شب گذشته دروازه‌بان ایرانی روی مارتین هارنیک از اشتوتگارت در محوطه جریمه مرتکب خطا شد که داور فرمان پنالتی داد. اما داوری اجازه گل شدن توپ ضربه پنالتی کریستیان گنتنر را نداد.

به اعتقاد گزارشگر این نشریه در صورتی که این ضربه گل می‌شد، اشتوتگارت 3 بر 2 از سد اینتراخت می‌گذشت و از بحران خارج می‌شد. در حالیکه هم اکنون گرفتار مشکلات خود است و هر آن احتمال عزل اشنایدر از کادر فنی اشتوتگارتی‌‌ها وجود دارد.

نشریات کیکر، بیلد و اشتوتگارترسایتونگ نیز به این نکته اشاره کردند.

A R A S H بازدید : 14 نظرات (0)

حضور رئال مادرید در ایران و برگزاری یک بازی دوستانه در دستور کار قرمزپوشان قرار دارد، از همین رو رویانیان امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا این موضوع را با نظر پروین قطعی کند؛ اما موفق نشد مدیرعامل قرمزپوشان را ببیند و به همین منظور طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است ظرف 48 ساعت آینده نشستی بین رویانیان، پروین و سایر مسئولان این باشگاه برگزار شود تا تصمیم نهایی در خصوص حضور رئال مادرید در ایران گرفته شود. 

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت دو ساعت به دیدار مناف هاشمی معاون اداری مالی وزارت ورزش و جوانان رفت. در این جلسه که برخی مشاوران وزیر و مدیران وزارت نیز حضور داشتند درباره نحوه درآمد باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها از تبلیغات محیطی دور زمین و نحوه هزینه‌کرد آنها در فوتبال با یکدیگر بحث و تبادل نظر شد.

A R A S H بازدید : 10 نظرات (0)

 به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هواپیمای استقلالی‌ها دقایقی پیش از باند فرودگاه مهر آباد بلند شد.

کاروان 38 نفره استقلال با تاخیر ساعت 16:50 با پرواز چارتر تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

گفتنی است پرواز استقلالی‌ها به مدت دو ساعت و بیست دقیقه به طول می‌انجامد

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

ایگاه خبری فدراسیون جهانی فوتبال گزارشی از بازی‌های دوستانه ملی که چهارشنبه شب در نقاط متعدد جهان انجام می‌شود، منتشر کرد. در این گزارش از دیدارهای دوستانه‌ای که تیم‌های حاضر در پیکارهای برزیل 2014 در این تاریخ انجام می‌دهند، به عنوان گام و محکی مهم در این زمینه یاد کرده است.

به همین دلیل مصاف ایران و گینه که در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌گیرد، یکی از این دیدارهای تدارکاتی مهم نامبرده شده است.

A R A S H بازدید : 16 نظرات (0)

دیدار تیم‌های ملی ایران و کویت از هفته پایانی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 شب گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج با برتری 3 بر 2 تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار کریم انصاری‌فرد که از دقیقه 67 جایگزین رضا نوروزی شده بود در دقیقه 91 توانست گل برتری ایران را وارد دروازه کویت کرده تا تیم ملی کشورمان مقتدرانه از گروه دوم رقابت‌ها راهی جام ملت‌های آسیا شود که به این ترتیب عنوان بهترین بازیکن زمین نیز به این مهاجم جوان کشورمان تعلق گرفت.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

 تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور 9 هزار 856 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) تماشاگر به مصاف تیم کویت رفت که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید.

ملی پوشان ما خیلی زود به گل رسیدند و یعقوب کریمی در دقیقه 2 مسابقه پشت محوطه جریمه کویت پا به توپ شد وبا یک شوت گل اول ایران را به ثمر رساند.

بعد از گل کویتی‌ها برای زدن گل مساوی تلاش کردند.

در دقیقه 18 شوت بازیکن کویتی با برخورد با پای محسن بنگر مدافع تیم ملی تبدیل به گل خودی شد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در دقیقه 23 رضا نوروزی در محوطه جریمه کویت صاحب توپ شد و در حالیکه موقعیت شوت‌زنی داشت توپ را به بختیار رحمانی پاس داد و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

در دقیقه 30 بازهم ایران شانس گلزنی روی یک ضربه کاشته به دست آورد که ضربه بختیار رحمانی به بیرون رفت.

فیصل النزی در دقیقه 39 از پشت محوطه جریمه ایران شوت محکمی زد که رحمان احمدی دروازه‌بان ما  توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم نیز با حملات کویتی‌ها شروع شد و آنها صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه ما شدند سپس و ایران حملات خود را از دقیقه 53 آغاز کرد.

در دقیقه 62 پیام صادقیان پا به توپ وارد محوطه جریمه کویتی شد و ارسال زمینی او با برخورد به مدافع کویت تبدیل به گل دوم ایران شد.

در دقیقه 74 مسابقه وقتی بختیار رحمانی برای زدن یک توپ یورش برد دروازه‌بان تیم کویت به بازیکن ایران پرخاش کرد و همین مسئله باعث درگیری بین بازیکنان 2 تیم شد.

در دقیقه 89 تیم کویت روی اشتباه مسلم مدافعان ایران گل مساوی را زد و فهد البشیری در میان سه بازیکن ما صاحب توپ شد و توپ ارسالی را با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 90 کریم انصاری‌فرد با یک ضربه سر گل سوم ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی ایران پیروز از میدان خارج شود.

دیمتری ماشنستوف داور قرقیزستانی به فهد عواد از کویت و محسن بنگر  و بختیار رحمانی از ایران کارت زرد نشان داد.

با توجه به صعود هر 2 تیم به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا  2015 استرالیا این مسابقه یک بازی تشریفاتی محسوب می‌شد و به همین دلیل هم کی‌روش بیشتر از بازیکنان جوان‌تر در ترکیب تیم ملی ایران استفاده کرد. او روز گذشته گفته بود بازیکنان جوان‌تر بروند و از فوتبال لذت ببرند.

جدول گروه  B  مسابقات به این ترتیب شد

1- ایران 16 امتیاز

2- کویت 9 امتیاز

3- لبنان 5 امتیاز

4- تایلند بدون امتیاز

دیدار تایلند و لبنان روز چهارشنبه برگزار می‌شود. ایران در این مسابقه با 5 برد و یک مساوی و بدون باخت به عنوان صدرنشین گروه به جام ملت‌های سال 2015 استرالیا صعود کرد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

رحمان احمدی، محسن بنگر، احمد آل‌نعمه، حسین ماهینی (از دقیقه 80 محمدرضا خانزاده)، مهرداد جماعتی، رضا حقیقی، احسان حاج‌صفی،  پیام صادقیان،  یعقوب کریمی، بختیار رحمانی (از دقیقه 77 محمدرضا خلعتبری) و رضا نوروزی (از دقیقه 66 کریم ادیدار تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل (13 عکس)نصاری‌فرد)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

A R A S H بازدید : 9 نظرات (0)

 فرداشب (چهارشنبه) پیکارهای دوستانه ملی در نقاط زیادی انجام خواهد شد و در این میان تیم‌هایی که در پیکارهای جام جهانی 2014 حضور دارند،‌گام مهمی در مسیر آماده‌سازی برخواهند داشت.

تیم ملی کشورمان که روز گذشته در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در کرج پیکاری تشریفاتی با کویت داشت و 3 بر 2 برنده شد، فردا برای حضوری بهتر در جام جهانی میزبان گینه است.

این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با سبک و تاکتیک بازی حریفی همچون نیجریه در پیکارهای برزیل 2014 انجام می‌شود. در این میان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم کشورمان فرصت خوبی خواهد داشت تا نیروهایش برای رویارویی با ساختار بازی آفریقایی، محک زند.

همچون تیم کی‌روش، رقبای ایران در جام جهانی نیز آزمایش خواهند شد. آرژانتین، مدعی قهرمانی مسابقات و مهم‌ترین حریف تیم کشورمان با رومانی دیدار می‌کند. نیجریه با مکزیک مصاف می دهد و بوسنی هرزگوین نیز همچون تیم کی‌روش با حریفی آفریقایی به نام مصر مصاف می‌دهد.

ژاپن و استرالیا که از آسیا حاضر هستند، پذیرای نیوزیلند و اکوادور خواهند شد. کره‌جنوبی دیگر نماینده قاره کهن نیز میهمان یونان خواهد بود.

در اروپا چند دیدار مهم انجام می‌شود از جمله آلمان با شیلی دیدار می‌کند، فرانسه و هلند نبردی تماشایی خواهند داشت. اسپانیا قهرمان جهان پذیرای ایتالیا است . انگلیس فرصت تدارک برابر دانمارک را پیدا خواهد کرد و پرتغال با اعجوبه‌اش «کریستیانو رونالدو» پذیرای شیران رام‌نشدنی کامرون می‌شود.

*برنامه سایر مسابقات به این شرح است:

ساینت لوسیا – جاماییکا

ایرلند- صربستان

بلژیک – ساحل‌عاج

لهستان – اسکاتلند

ولز – ایسلند

سوئیس – کرواسی

اتریش – اروگوئه

مراکش – گابن

رومانی – آرژانتین

اوکراین – آمریکا

لوگزامبورگ- کیپ ورد

ترکیه – سوئد

سنگال – مالی

موازمبیک – آنگولا

آلبانی – مالت

بوسنی هرزگوین – مصر

جمهوری چک – نروژ

قبرس – ایرلند شمالی

کلمبیا – تونس

آندورا – مولداوی

مقدونیه – لتونی

مونته نگرو- غنا

مجارستان – فنلاند

موریتانی – نیجر

آذربایجان – فیلیپین

لیتوانی – قزاقستان

زامبیا – اوگاندا

گرجستان – لیختن اشتاین

کنگو – لیبی

روسیه – ارمنستان

بوروندی – رواندا

هند - بنگلادش

A R A S H بازدید : 9 نظرات (0)

 رقابت‌های ای‌اف‌سی کاپ روز گذشته با برگزاری هفت دیدار آغاز شد و الکویت در آخرین بازی با نتیجه دو بر یک النجمه لبنان را شکست داد. جواد نکونام در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و ولید علی جمعه در دقیقه 90 برای الکویت و اکرم مغرابی برای النجمه لبنان گلزنی کرد.

 در اولین مسابقه پرسیپورا اندونزی با دو گل مقابل چرچیل برادرز به پیروزی رسید. سولوسا (48) و پاهابول (62) گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

در دومین مسابقه هانوی تی اند تی ویتنام با نتیجه پنج بر یک مازیا مالدیو را در هم کوبید. انگوین وانکویت (18، 75 و 84)، انگوین انگوک دوی (77) و  فام وان تان (88) گل‌های نماینده ویتنام و احمئ نشید (43) تک گل مازیا را به ثمر رساند.

نیو رادیانت مالدیو با تک گل محمد اومیر در دقیقه 52 هوم یونایتد سنگاپور را شکست داد و جانتان در دقیقه 49 نیز با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا نماینده سنگاپور 10 نفره شود.

سلانگو مالزی و آرما اندونزی نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند. پائولو رانگل (9) و ایگبونفو (73) به ترتیب گلزنان این مسابقه برای دو تیم بودند.

صفا لبنان نیز با تک گل حسن هزیمه در دقیقه 79 موفق شد در خانه زتراس اردن را شکست دهد.

السویق عمان نیز با نتیجه سه بر یک توانست روشن تاجیکستان را شکست دهد. محمد القسانی (30)، عبدالرحمان صالح (59) و تیکوموگو (80) گل‌های تیم عمانی و خاکیموف (78) نیز تک گل نماینده تاجکستان را به ثمر رساند

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 4,471