loading...
.: فوتبال‌نما :. اخبار جدید دنیای فوتبال
A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

کادر فنی پرسپولیس با بررسی شرایط امید عالیشاه و مصدومیت اخیر او در نظر دارند، پس از بهبودی این بازیکن تمرینات ویژه‌ای را برای جلوگیری از بروز این مشکل ترتیب خواهند داد.

مربی بدنساز پرسپولیس در این ارتباط گفت: امید عالیشاه با توجه به اینکه یک بازیکن سرعتی است و حرکات انفجاری خوبی دارد، از عضلات توده‌ای بهره می‌برد. با توجه به اینکه در دوره نقاهت کار با وزنه هم انجام می‌شود. این مساله می‌تواند به کوتاه شدن عضلات منجر شود. این مشکل با تمرینات کفشی شدید که با تمرینات کفشی معمولی متفاوت هستند، مرتفع می‌شوند. عالیشاه نیز با گذراندن چنین تمریناتی، مشکلش برطرف شده و به این ترتیب احتمال بروز آسیب‌دیدگی مجدد کاسته خواهد شد.

A R A S H بازدید : 9 نظرات (0)

باشگاه استقلال،در حالیکه اتوبوس استقلالی ها قصد خروج از ورزشگاه را داشت خراب شد تا آبی ها در آزادی به مشکل بخورند.با این حال یگان ویژه همکاری های لازم را با تیم استقلال انجام داد تا با در اختیار گذاشتن یک دستگاه اتوبوس به استقلالی ها آن ها بتوانند ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

میگوئل آیزا گامز، داور دیدار رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به تغییر نظرش در http://www.shiaupload.ir/images/80013274321060506884.jpgمورد دلیل اخراج کریستیانو رونالدو در این دیدار متهم شده است.

گامز به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده است که مهاجم رئال مادرید را به دلیل درگیری با آندر ایتوراسپه اخراج کرده است نه حرکتی که روی کارلوس گورپگی انجام شده است.

گفته می‌شود که گامز ابتدا در گزارش خود نوشته بود که رونالدو را به دلیل اینکه دستش را به روی گورپگی بلند کرده اخراج کرده اما بعدها داستان تغییر کرد.

باشگاه رئال مادرید از این تغییر نظر عصبانی شده و در نظر دارد که نسبت به کارت قرمز رونالدو اعتراض کند. آنها تا امروز صبح فرصت داشتند نسبت به این موضوع اعتراض کنند.

رونالدو پس از درگیری با گورپگی بلافاصله با ایتوراسپه درگیر شد که بازیکن بیلبائو کارت زرد گرفت و رونالدو از زمین اخراج شد.

به نظر می‌رسد اعتراض رئال این بار به این باشد که داور رونالدو را روی این حرکت اخراج کرده اما تنها به بازیکن بیلبائو کارت زرد داده است. باشگاه همچنین در اعتراض خود اشاره خواهد کرد حرکت رونالدو هنگام خروج از زمین خطاب به داور چهارم نبوده است.

A R A S H بازدید : 41 نظرات (0)

 قرار بود آبی‌پوشان بعد از تحمل شکست مقابل مس کرمان از ساعت 15 امروز تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا پیگیری کنند اما بارش برف شدید در تهران و شرایط نامساعد جوی باعث شد تا کادر فنی تیم استقلال تمرین امروز این تیم را تعطیل اعلام کند.

استقلالی‌ها که قصد داشتند در زمین کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کنند متوجه شدند 15 سانتیمتر برف روی زمین کمپ نشسته و البته مسئولان کمپ استقلال روی زمین کاور پوشانده‌اند ولی جمع‌آوری محافظ زمین چمن کار بسیار دشواری است و از همین رو قلعه‌نویی تصمیم گرفت اولین تمرین استقلال بعد از بازی با مس کرمان فردا از ساعت 15 برگزار شود.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه و در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبان سایپای البرز خواهد بود.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

 در پس مصیبت مالی قرمزپوشان و عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دومین بار در سالن سبز واقع در ولنجک حاضر شدند اما پس از جلسه‌ای حاضر به تمرین نشدند.

پرسپولیسی‌ها اعلام کردند باید هر چه سریع‌تر مشکلات‌شان حل شود تا تمرینات خود را دنبال کنند.

A R A S H بازدید : 7 نظرات (0)

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم سایپای کرج و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در تاریخ 21 دی ماه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز را به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای تیموریان

دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت های جام حذفی برگزار شد و از سوی آندرانیک تیموریان تخلفاتی مبنی بر رفتار خشن در حین بازی صورت گرفت. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و حضور وی و میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال در این کمیته و ارائه توضیحات مبنی بر عدم تعمد در انجام این کار و ابراز پشیمانی از آن، تیموریان به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

فولام در دیدار تکراری خود در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس با شکست خانگی یک بر صفر مقابل شفیلد یونایتد از این جام کنار رفت.

فولام در این فصل به هیچ وجه نتیجه‌های خوبی نگرفته و اکنون هم با 19 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. آنها مدتی پیش مارتین یول هلندی را از هدایت این تیم کنار گذاشتند تا رنه مولنستین را جانشین وی کنند اما حضور هلندی دوم نیز در این تیم تاثیر چندانی نداشت تا بحران در این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

فولام در پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلیس چهار بار شکست خورده‌ است. در جام اتحادیه با شکست از لسترسیتی دسته دومی حذف شد و با باخت مقابل شفیلد یونایتد که در دسته پایین‌تر بازی می‌کند از این جام نیز کنار رفت.

همه این نتیجه‌های بد موجب شده تا تیتر برخی از روزنامه‌های انگلیسی به موضوع اخراج مولنستین از فولام اختصاص داده شود.

A R A S H بازدید : 11 نظرات (0)

برنامه‌ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل در اردوی آمریکا اعلام شد.

شاگردان ویسنته دل‌بوسکه پیش از سفر به برزیل از 27 می تا 10 ژوئن (6 تا 20 خرداد) مقابل تیم‌های نیجریه، ساحل عاج، بوسنی و هرزگوین، یونان و هندوراس بازی خواهند کرد.spin-10-0tahiti-454蜃紕.jpg

اسپانیا 13 ژوئن در گروه B رقابت‌های جام‌جهانی کارش را مقابل هلند آغاز خواهد کرد.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم تیم برنده ال کلاسیکو میشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 4,411